Hvitveis Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Vet ikke om du husker meg, men du var så snill å spådde meg gravid i begynnelsen av august, det var jeg å Har hatt noen supre uker som lykkelig gravid, men mistet dessverre i en sa på mandag. Det begynte som brunt slim på torsdag og gikk dessverre galt. Er nå veldig trist, men det er jo ikke anna å gjøre enn å prøve på nytt. Kan du se evt. ny graviditet på meg og vil det gå bra denne gangen, evt. ser du noe kjønn? Håper du har bry til å ta en titt. Hilsen
Hvitveis Skrevet 6. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2006 Dytter i håp om at du ser meg Nattinatt:)
nattinatt Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Hei vennen Så vondt at du mista den lille.Skal sjå eg.Eg får opp juletider eg.Kan det stemme med el i løpet av julefeiringa?Får det veldig sterkt inn. Får opp at det vil gå fint denne gongen,den lille blir velskapt,ei lita jente. Men denne gongen vil det gå fint.No må kroppen din få bygge seg litt opp igjen til å ta i mot den lille spira.Det blir ei kjekk jul,på mange vis.Og du og din kjære kjem til å få det veldig fint framover,og jula blir ei god tid for dere.Klem
Hvitveis Skrevet 6. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2006 Tusen takk vennen, får håpe det stemmer da. Var veldig trist å miste så håper virkelig den lille spiren klorer seg fast neste gang. Takk for at du tok deg tid til meg. Ha en fin kveld:) Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå