Gå til innhold

denne utdrivningsrefleksen da....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer stadig nye ting man lurer på altså...når nå minisnull`s puppenktperiode endelig er over(jipppi), dukker det jammen meg opp noe annet....:)

...må det alltid stikke i det andre brystet for at melka skal strømme ut av det andre? Det stikker bare en sjelden gang hos meg,men da kjenner og hører jeg virkelig at melka renner i strie strømmer.

De gangene jeg ikke kjenner denne stikkinga, opplever jeg at snuppa er mer urolig ved puppen..., tror at melka ikke kommer fort nok disse gangene.

Får henne ikke til å suge spesielt lenge på hvert bryst heller(max6-7 min), så jeg lurer på om hun får i seg nok ? Hva har det å si for melkeproduksjonen min at hun aldri tømmer brystet skikkelig? (det flyter liksom ikke over av melk her, så jeg har ikke noe å miste)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utdrivningsrefksen kan bli litt treger etterhvert, kanskje du kunne ha behov for syntocinon sparay? resept

6-7 min på hvert på bryst er sikkert godt nok. det blir jo nesten et kvarter til sammen. noen tømmer brystet på 5 min og klarer sg med det.

Hvis hun suger omtrent det samme hver gang stabiliserer prod seg på det og da får hun nok nok av den fete melken og

Skrevet

Takk Blomman...:) , hun er blid og fornøyd dagen lang, så da får hun nok det hun skal ha!

Bruker Syntocinon nesespray,men synes ikke den har no veldig bra effekt her...er kanskje ikke så flink til å vente de 5 minuttene da...minien her er veldig utålmodig:)

Skrevet

Hva med å prøve lecitin isf Syntocynon-sprayen? Lecitin-kapslene virker ikke på utdrivingsrefleksen som sådann, men melken strømmer likevel lettere ut av brystet fordi lecitinen gjør den mindre seig. Jeg har ikke brukt sprayen siden jeg startet på lecitin, både jeg og lillegutt på 3mnd er veldig fornøyde :o)

Skrevet

denne nese-sprayen som man snakker så varmt om... hvor har man egentlig den?? bruker man det som nese-spray, spruter man den på puppen, drikker man den?????(skjønner at man ikke drikker'n da=) tror jeg trenger litt nesespray faktisk...

Skrevet

Resept fra legen. Nesespray gaar vanligvis i nesen, da. Blir tatt opp av slimhinnene og etter noen minutter saa kommer melken ned.

Skrevet

okeii:) hørtes bra ut.. kanskje jeg skal prøve det.. snuppa er nesten aldri førnøyd etter mat.. prøver å legge a til mer, men bare vimser ved puppen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...