Mamma`n til Sandra Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Nå skal vi og prøve og bli gravide:) Kan tro jeg gleder meg. men vet og det at det ikke er noe som skjer over natten så tolmodighet må en ha...... :en jeg er bare så glad:) Lykke til til alle som prøver:)
Snuffen Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Lykke til med prøving, og velkommen til oss. Stå på )
@nita+Sebastian Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Lykke til fra meg også. Håper det klaffer raskt for deg. Selv har jeg bestilt graviditet denne måneden:)
Mamma`n til Sandra Skrevet 6. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2006 takk skal dere ha... Jeg går helt i ekstase... endelig min tur:)
Gurine og gulla Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 LYKKE TIL MED PRØVINGEN:) håper d går fort:)
~Maja Mor~ Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Velkommen :-) Ja, tålmodighet er noe man trenger i bøtter og spann. Min er ifred med å gå ut! Men det er jo de som blir gravide med en gang da, håper du er en av dem :-) Lykke til!
Mamma`n til Sandra Skrevet 6. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2006 Nei det skal ikke være lett det der med tolmodighet,men slik er det da at en må ha det i dette tillfelet. hvertfall de fleste. Det beste er og ta tiden til hjelp ..... Takk for hyggelige meldinger Og igjen, lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå