Gå til innhold

må man ha madrass i reiseseng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

egentlig bare det jeg lurte på..de mørke blå store reisesengene som er ganske vanlige..

og hvor mange skal ha pute i senga til babyen??

Skrevet

E med en tynn madrass i reisesenga, så har ikke hatt ekstra madrass i den..

Trur frøkna bynnt med pute når ho va ett år og vi va på ferie... så det sku bi litt mjukar i reisesenga... men puta e padde flat... har brukt pute sia da...

Skrevet

vi skal ikke ha pute... tror bebisen har det best hvis den ligger flatt...

Skrevet

skal ikkje ha puta på lenge, kanskje etter ett år!

Skrevet

tror ikke jeg skal ha pute heller...men det hører jo med i alle sengesett..derfor jeg begynte lure..og så står det på babyshoplisten, men der står jo alt muli man ikke trenger :S !

følger ikke med madrass i min reiseseng tror jeg..kjøpte den brukt..

Skrevet

Putevaran tel de minste senge settan, brukt æ å legg under hodet, uten nåkka i... tok liksom av litt førr gulp etc. Også så det jo fint ut når man redd opp kurven :D

Madrass og bunn e ett på mi reisesæng i allafall...

Skrevet

det var smart! Like greit å bruke de søte putetrekkene når man først har de!

Skrevet

Bruker ikke noen ekstra madrass i sengen når de er små (bare den tynne som følger med). Legger av og til noen tepper i bunn. Når de blir litt større og tyngre er det sikkert lurt med en litt tynn madrass i den (har ikke hatt det til vår gutt......litt dårlig samvittighet).

Pute bruker jeg ikke. De anbefaler vel ikke det til de aller minste....

Skrevet

Synes reisesengene er så harde i bunnen, så legger gjerne et par sammenbrettede tepper der.

Skrevet

etter å ha lest det om madrasser kjøper jeg en madrass - iom at reisesengen vår er brukt..dummeste kjøpet hittil altså.. :S

jaja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...