Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Del Skrevet 6. september 2006 synes det er så fint jeg... enn dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #2 Del Skrevet 6. september 2006 Synes ikke det er noe spesielt fint. Uklart halvt navn. Minner om lion/løve. Typisk amerikansk kallenavn til Leonard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindahong Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 Leon betyr jo løve, på latin. Flott navn, synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #4 Del Skrevet 6. september 2006 Synes Leon er et fint navn, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 6. september 2006 #5 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg likte det egentlig ikke, men så dukket det opp en kjekk liten Leon i barnehagen til jenta mi og da var jeg solgt... Navnet er så avhengig av person, skjønner ikke at vi orker å bruke så mye energi på det - det passer jo alltid perfekt uansett : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. september 2006 #6 Del Skrevet 7. september 2006 Kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #7 Del Skrevet 8. september 2006 Fææælt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 8. september 2006 #8 Del Skrevet 8. september 2006 Fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. november 2006 #9 Del Skrevet 1. november 2006 Leon er flott! Så! *SW`* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. november 2006 #10 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg synes det er fint,møtte en mann engang som het det og han va berre lekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #11 Del Skrevet 1. november 2006 Kjipt! Det er bare et halvt navn (forkortet Leonard) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå