Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 synes det er så fint jeg... enn dere?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Synes ikke det er noe spesielt fint. Uklart halvt navn. Minner om lion/løve. Typisk amerikansk kallenavn til Leonard.
lindahong Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Leon betyr jo løve, på latin. Flott navn, synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Synes Leon er et fint navn, jeg!
prysseluskan Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Jeg likte det egentlig ikke, men så dukket det opp en kjekk liten Leon i barnehagen til jenta mi og da var jeg solgt... Navnet er så avhengig av person, skjønner ikke at vi orker å bruke så mye energi på det - det passer jo alltid perfekt uansett : )
Gjest Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 Jeg synes det er fint,møtte en mann engang som het det og han va berre lekker
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #11 Skrevet 1. november 2006 Kjipt! Det er bare et halvt navn (forkortet Leonard)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå