Gå til innhold

ikke mye liv her nei....

ks23 med William og Lucas

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm...Er alle på jobb mon tro???? Uff... jobbe i morgen jeg...gruer meg...Har ikke lyst!! Litt slapp om dagen kan man si...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry.. jeg holder bare til på¨forumet på babyverden.no for tiden.. kjempe bra liv der, og mange som skal ha i April ;)

Skrevet

ja, skjønner deg godt. jeg hadde 4 laaaaange første mnd som gravid på jobb ibarnehage med min første,,er hjemme med han nå, og han er i barnehagen 3 dager i uka,er godt d, når man er helt uten energi.. de fleste er vel på jobb om dagen... vi er jo ennå så tidlig på vei..:)

Skrevet

Puh! Pustet lettet ut ks21 når jeg leste innlegget ditt, trodde først du hadde mistet. Såg bare navnet på "tråden" først vettø: Ikke mye liv her nei.....Så det var godt å se at alt er bra!

Skrevet

Synes forumet på babyverden er veldig tungvindt jeg, elr er det bare meg?

Skrevet

oi det har jeg faktisk ikke tenkt på...Var bare det at det var veldig stille her før idag...Men skjønner jo det da de fleste er på jobb... Jobber bare 50% jeg vettu.. Og jeg klager ikke.. Mye bæring og slikt i jobben...

Skrevet

Syns også at forumet på Babyverden virker tungvint og ganske rotete.... Men enig i at det er lite liv her på dette!

Skrevet

Det er alltid lite liv på terminklubbene. De fleste holder til på skravlesiden og trimester-sidene=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...