Hææ? Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Huff har så forferdelig halsbrann,tygger de forferdelige Gaviscon-tablettene men syntes de hjelper veldig lite...Tør nesten ikke spise noe,er så redd det skal bli ennå verre.Har 40 dager igjen idag,og nå begynner jeg å bli leeeeei!! Syte,syte,syte...hehe
♥ Lolly ♥ Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Jeg har det på samme måte. Ingen god kombinasjon å ha veldig lyst på krydret mat hele tiden og ha halsbrann;) Jeg tygger også Gaviscon, men også Novaluzid (grønn pakke) fås kjøpt på apoteket. Disse ligger ikke bare som et lokk over syren i magesekken, men er faktisk med på å nøytralisere innholdet. Føler at de hjelper på en annen måte - kanskje verdt å prøve?
Hææ? Skrevet 6. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2006 Takk for tipset,de skal jeg jammen prøve.Syntes de Gaviscon tablettene er så motbydelige å tygge på også,bytter de gjerne ut med noe annet... Men de smaker kanskje likt alle sammen
3jenter Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Har hørt at agurk og melk skal være bra mot halsbrann. Tygger noen skiver agurk når jeg får halsbrann, tar det gjerne før jeg legger meg.
Nicita73 Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Prøv flytende Gaviscon, mye bedre, begynte med tyggetabletter jeg også, men de syntes jeg var helt grusomme, og hjalp kun kort tid av gangen, flytende Gaviscon er det som hjelper meg igjennom dagen:)
Gjest Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Hei! Jeg har ikke fått halsbrann og sure oppstøt før nå i det siste, men har brukt Titralac tabletter. De har hjulpet meg. Kan suges, tygges eller svelges hele. Smaker som fluor tabletter egentlig. Fås kjøpt på apotekutsalg reseptfritt.
upsidupsi Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Jeg følger også rådet med agurk og melk. Også viktig å spise små og hyppige måltider. Ikke godt dette her..
lykkeligmed3 Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Eneste som hjelper på min halsbrann er kald melk og lovehearts. Pøser melk før jeg går og legger meg om kvelden da slipper jeg å våkne av at syra sitter i halsen om natta.
Videlivi Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Jeg har kjøleskapet fullt av melkeprodukter. yoghurt, biola og sjokko melk. ( drikker ikke vanlig melk) Også har jeg hørt at en rå potet hjelper. Men de hjalp meg like lenge som de tablettene jeg kjøpte... ( ca et kvarter)
miss.alwayssmiling! Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 hey! er en stund siden eg va gravide, men eg huske kos eg sleit me det ja, fikk halsbrann i okt2004 og sluttet dagen jentå va født i mars2005! VA virkelig plagsomt, prøvt alt slags tabletter man får i apoteket her. Men det som virke utrolig bra og skade ikke ungen og kan ta flere til dager er noe som heter Rennies. Eg tro ikke du få dei her i norge siden dei er tross alt lagt i england. Men kjenne du noen som ska på ferie så er det bare til spør di å kjøpe et par pakker, trenge ikke resept, og koste et pund per eske. hvis ikke så har eg funnet ut at det beste melke produkt du kan faktisk drikke er sjokolade litago. (spesielt til dei som ikke tåle melk, som meg)- Er lett for magen, og hjelpe me en gang =).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå