Mari21 Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Har så vondt oppi ribbena eller rett under puppene..Spesielt når jeg sitter åsså sprer det se bak på ryggen. Noen som hvet hvorfor ell andre som har det sånn?? Er 32 uker i dag:)
Mathoka Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Det er babyen som presser opp mot ribbeina =) Regner med at babyen ikke har snudd seg hos deg ennå, og ligger med hodet opp, for det var da jeg hadde mest vondt i ribbeina... når babyen snur seg med hodet ned vil du kjenne vonde spark mot ribbeina... mye moro når man nærmer seg slutten =)
Mari21 Skrevet 6. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2006 Hun har ligget med hodet ned i ganske mange uker nå faktisk.. Men da er det at hun vokser da, å det er jo et godt tegn:) Takk for svaret..
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Sånn er det her også. Vondt nederst i ribbena, og i ribbena rundt bak på ryggen. Det er livmoren som vokser og babyen som tar større plass. Hodet har nok ikke festet seg ennå, da synker magen litt ned og det "letter litt på trykket". Dette skjer ofte rundt uke 35 -36. Værst er det rundt uke 34 leste jeg nå... OG jeg er i uke 34 og DET KJENNES!!!!! ;-) Men det blir bedre... det er ikke sånn frem til ungen kommer.
Stineliten81 Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Da har vi termin samme dato Jeg har det akkurat på samme måte.. Det er visst helt normalt, men vondt og slitsomt.. Har ikke blitt så stor ennå, så jeg gruer meg veldig til disse siste to mnd hvor man vokser ganske mye og plagene blir desto flere.. Gleder meg til tassen kommer ut
Sunniva- og Majamamma Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Jeg er også 32+0 i dag :-) Har ikke vondt i ribbeina, men turbo unge ellers....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå