Gå til innhold

Puh, jeg er ruger igjen!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen Sunniva78..

Ciap her:o) Har vært veldig spent på hvordan det gikk med deg i dag.. Utrolig hyggelig at det gikk så bra:o) Det blir kjempespennende å følge utviklingen.. tvi-tvi!! Keep up the good work..

I morgen er det min tur for innsetting, fikk svar på befruktningen i dag:o)

Regner selvfølgelig med at jeg tilføyer meg på listen "Rugeklubb 36" når jeg er hjemme fra klinikken..

Annonse

Heisann, takk for koselige tilbakemeldinger alle sammen!

Ciap: Så fint at du har tenkt på meg:-)

Har en god følelse for dette her, det hadde jeg forrige gang også.

Man må bare tenke positivt, viktig det i denne prosessen her.

Fikk du ut mange egg forresten?

Du får unnskylde meg hvis du har nevnt det, er litt fjern... He he...

Lykke til i morra, skal sende noen gode vibber jeg!

P.S. Så snakkes vi i rugeklubben:-)

Hei Sunniva...

Er helt enig med deg at man må være positiv:o) Jeg har vært optimistisk, men også realistisk fra første stund.. Tror det har hjulpet meg både fysisk og psykisk, selvom det har vært noen tunge stunder innimellom:o) En av mine beste venninner er i samme situasjon (hun ligger én uke foran meg), og vi er utrolig god støtte for hverandre..:o)

Har ikke nevnt så det er greit at du spør..he-he!! Var inne i går og det ble tatt ut 16 egg. Hadde "liiitt mer smerter enn sist, så det ble trippel dose narkose.. var i skikkelig rus. Da de ringte i dag var 2 egg "tomme"? og av de resterende 14 eggene var 11 befruktet. Store sjanser for deling da..:o) Håper bare de deler seg tilfredsstillende til i morgen:o) Takk for vibbene, skal ta de frem i morgen kl. 1115..he-he!

Lykke til du også, du får slappe av og nyte at det gikk så bra i dag:o)

Annonse

Så bra!! Må innrømme jeg blir en smule misunnelig nå :) Men det er jo ikke lenge til jeg er igang igjen heller.

Supermasse lykke til! Denne gangen SKAL det gå bra!

Blir nok sikkert litt annerledes denne gangen enn sist. Vil sikkert ligge i bakhodet hele tiden. Men er jo kjempebra at du klarer å være positiv. Tror det har innvirkning på hele kroppen.

Blir så spennende her inne framover :)

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...