Gå til innhold

Hvor ofte kjenner dere spark?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har følelse at jeg kjenner det nesten helle dagen (med bare en eller to timers pauser...). Det er ganske morsomt, når man sitter på møte...

På søndag hadde jeg bursdag og det var også den dagen vi fikk SE spark! Det var beste bursdagsgave noensinne!

Er 21+3 i dag, uke 22.

Hvordan er det hos dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6216290-hvor-ofte-kjenner-dere-spark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme greia her... hender det er lengre pauser, men det er ganske kraftige spark jeg kjenner ja! Er forøvrig 22+4 idag. Søstra mi fikk sett det utenfra idag :) Det er litt godt å kjenne såpass mye liv - jeg trenger overhodt ikke å telle for å si det sånn, men det er litt slitsomt og jeg blir litt nervøs for at det kan bli VELDIG slitsomt på slutten når det allerede er så mye... menmen, vi får ta det med godt humør :)

Hei.Jeg kjenner også spark ofte..dvs..ekstra hvis jeg er opprørt og stressa..da kjennes det midt på magen.Ellers kjennes jevne spark i underlivet..hvis jeg spiser noe søtt..eller om kvelden etter jeg har lagt meg.Det var faktisk mere for ett par uker siden...men har hørt at de sover mere regelmessig nå...er 24+2 uker .

Er 21+5 i dag og kjenner dult og spark hver dag. Det er gjerne langt ned på magen/mot underlivet, og det går litt opp og ned med antall og styrke, men det er en utrolig god følelse å kjenne at han beveger seg. Pappa'n har fått kjenne det et par ganger også. Han fikk et "spark" midt på nesa når han skulle kose med magen her forrige kvelden. Godt at guttungen vet å tukte pappa'n sin!:)

Annonse

kjenner spark hver eneste dag, men ikke hele dagen heller til visse tider. Kan tyde på at den lille jenta allerede har laga seg til med et eget søvnmønster. Begynner stort sett i ti tida på morgenen og da er det ganske livlig i noen timer. Er 20+1

Hei!

Jeg kjenner spark hver eneste dag nå, kjempe god følelse! Den er spesiellt aktiv om morgenen (akkurat nå faktisk), og om kvelden når jeg legger meg. Samboeren min lå å kjente på magen lenge i gårkveld, kjentes ut som den hadde party inni der, hehe. Har begynnt å synge natta-sang til den også :)

Er 20+1 i dag.

Heisann! 23+4 i dag og kjenner "romstering", spark og dulting hver dag.

De er ennå ikke så kraftige, heldigvis, for morkaka ligger foran, så han har en sånn "anger-management"-madrass å sparke i.

Lillemann i magen har også fått et slags mønster, hvor han er aktiv ca. 30min etter frokost og lunsj og så sent på kvelden!

Han er tydeligvis like glad i mat som pappan sin, hihi :o)

jeg er 20+5 og kjenner fortsatt bare bobling , er jo liten enda denne tassen , så det kjenner mest ut som om han kiler meg på magen. men koselig er det lell. er ikke hver dag enda men nesten . virker som han reagerer på å få mat og sukkerholdig drikke. da tar han helt av

Heisann :)

Jeg er 23+6 og kjenner littegranne hver dag. :)

Kjendte faktisk mere før, flere ganger til dagen kjendte jeg det for noen uker siden...

Men n¨å sover fosteret mer og mer, det er nok derfor det er litt mindre nå :) men jeg kjenner det litt hver morning og hver kveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...