Gå til innhold

Holder ikke ut usikkerheten....


Store meg og lille My

Anbefalte innlegg

I følge min presise syklus hadde jeg eggløsning i helgen. Vi hadde da sex og jeg har siden det kjent "stikninger" / vært oppblåst / tisser mer enn vanlig. Vi har to barn fra før, men yngste blir 4 i desember så jeg husker ikke så mye fra sist. Noen som kan gi meg noen tips / råd frem til jeg kan ta en test som kanskje slår ut positivt?

Med førstemann viste testen nemlig negativt først. Ventet noen dager og da var den positiv. Kan det være det samme nå (tok nemlig en test på mandag og det var nok litt tidlig....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så nettopp at de hadde link på denne siden. Vet du hvor lang tid det tar å få de tilsendt?

 

(har endret Nick)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten litt press i korsryggen. Kan nesten kjennes ut som kynnere innimellom (for de som har hatt det). Kan ikke skjønne annet enn at jeg er gravid.

 

I følge antall uker siden siste mens er jeg 3+2 i dag. Bør jeg kjøpe folat i tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nok ikke dumt å kjøpe folat :)

Uansett er det jo bra å gå på det mens man prøver, i og med at det er så viktig for barnet.

Håper testene dine viser positivt etter hvert :)

 

Bestilte fra billigtester på tirsdag, fikk faktisk mine i dag, så det tar ikke lang tid.

 

 

Lykke til :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...