2barns mamma i juli-08?? Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Er 16+3 idag. Var en tur til jormor igår og fikk høre hjertelyden til gullungen i magen min!!!! FOR EN UBESKRIVELIG FØLELSE Å HØRE DEN!!!!! tørket tårer ja!!! hehe.. Tok opp lyden på telefonen så nå kan vi høre den når vi vil!! ))) Hadde 148 i min, så jordmora sa: typisk jente.... hehe men skal på ordinære UL 28. sept. så vi får se... men har alltid hatt følelse selv av at det er ei lita pie...
T&J fikk baby 7. februar :o) Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Hei! Æ tru du får gut æ!!! HEHEHE Nei da. Det kommer vel et bra kjærest emne til gutten min tenker jeg! Blir spennende å sjå den 28. sept. Låv ju ) Klæm
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 6. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2006 Neimen, er're kjentfolk hær!??!?! humre høgt!!! ))) Flere som kommer til å krangle om min lille prinsesse skjønner jeg!! haha Ja vi venter i spenning på den store UL dagen 28. september.. Tru du får pie du å æ sjø!!!! bare vent å sjå!!! ;o) Luv ju too!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå