Gå til innhold

Hvordan har alle julimamma'ne det??


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Her går dagene unna i en STOR fart :) Vi koser oss masse og det er selvfølgelig slitsomt, men på en positiv måte!!

 

Snuppa vokser og er god og rund :) Nå er det ikke altfor lenge til vi må pakke vekk tøy i 56.. Det er da man ser de vokser...

Hun spiser bra og legger godt på seg, er fornøyd og smiler endel. Nå den siste uka har vi fått mer og mer øyekontakt med henne og hun responderer med smil eller en lyd *smelt*.. Hun er jo bare verdens nydligste selvfølgelig!!

De siste nettene nå har jeg måtte begynt å være litt streng for at hun skal sove.. Uff, føler meg litt slem, men hun kan bare ikke sovne i armene våre hver kveld..

Så nå er det bade/vask, bleie og pupp før jeg legger henne i senga så hun kan prøve å falle til ro av seg selv. Noe hun gjorde igår kveld!!!

 

Som sagt går dagene unna for oss og vi koser oss masse!! Men får jo ikke gjort halvparten av det jeg skulle :) Og man kan skylde på den berømte tåka (ja, den ligger ganske tjukk her :) hihi...)

 

Det var et lite sammendrag av vår hverdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går dagene kjempe fort. Er hjemme med to åringen i tillegg til babyen, så ikke mye tid til annet enn de to snuppene mine. Men, koser meg masse da:-)

Har tatt fram litt klær i 62 nå, er stort enda, men har så innmari mye, så vil gjerne få brukt noe av det før hun vokser ut av det. Spiser godt og legger virkelig på seg. Sover mye, føler meg kjempe heldig.

Så her er alt helt topp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også travelt. Har sønnen min på 22 mnd også hjemme om dagene, og det kan til tider være veldig slitsomt. I tillegg har snuppa kolikk, men skriker heldigvis bare om kveldene......

Gleder meg til hun blir 3 mnd.......sukk....

Ellers er jo alt bra.....det blir nok mer kos etter hvert:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene flyr her også!

Selv om alle sier at Karsten er liten (4,2 på kontroll i forrige uke), synes jo vi at han har blitt veldig stor siden han kom... :-)

Han spiser godt, har ingen spise og soverutiner på dagtid enda, men natten har vi fått nokså i boks. Og det er jo kjekt for mor! :-) Han spiser klokka 1930 ca og så sover han i sin egen seng, ammes ikke igjen før 2-3... Så i går var jeg "ute på vift" uten barn for første gang, mens pappaen var "barnevakt"!

 

Øyekontakt har vi hatt i tre-fire uker allerede, og i ca to uker har han snudd hodet/øynene for å se etter oss. Smile har han gjort nesten to uker, men bare små, raske smil og ikke alltid til oss. Han kan like gjerne smile når han titter på uroen over stellebordet eller den skrekkelige tapeten på badet. Vi SKAL pusse opp, men fint at det kan glede ham så lenge! :-D Nå går jeg og gleder meg veldig til han skal lyse opp i et stort smil når han ser meg!!!

 

Er heldig og har en snill mann som hjelper mye til med barn og hus, så leiligheten ser nokså grei ut, heldigvis. Men hver dag når mannen min kommer hjem fra jobb er det litt å ta tak i, Karsten er ikke så glad i å sove på dagtid nemlig... Da skal han helst bæres eller sove oppe på mamma, så da blir det ikke gjort så mye husarbeid her... Pytt!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...