Helen21 Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Hei jeg er ei jente på snart 21år og går gravid med nr 2, jeg har en sønn på litt over 2år og han går 100% i bhg. Jeg går bare hjemme for dagen og kjeder meg veldig, jeg har gjerne lyst til å møte andre gravide og ta en kaffe og bare skravle. Hvis noen er interisert i å være med på treff på Jessheim den 29 sep kl:1200?? så bare skriv til meg her. Tenkte vi kunne møtes på Peppes Pizza i storgata kanskje spleisa på en pizza også? Mvh: Ann helen Johansen
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 hei hei, jeg melder meg på der jeg;) var på treff i dag oxo, veldig hyggelig! vi skal møtes igjen neste onsdag på ciao bella kl 12, bare å komme;) sett opp et bim treff den 29 du, så kanskkje det kommer flere oxo...klemz
Helen21 Skrevet 6. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2006 Så fint da det blir koselig! Da ses vi! Klemz
meg og min lillle sønn Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Jeg vil også gjerne komme ikke vært på sånt treff før. Hvordan foregår et sånt treff da?.. kan jeg risikere å dukke opp der, og ingen er der?.. :/ eh..
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 På de treffene jeg har vært m på så prater vi om alt mulig egentlig, det er veldig koselig!!! Gleder meg til neste treff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå