*endelig FØDEKLAR,fødte 1.10 Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Er i slutten av uke 33 og tror magen er på tur ned, og hun som bor derinne og som til nå har vært helt turbo er meget roligere enn før......Det er ikke tegn på at fødselen nærmer seg nei? Fikk i uke 34 sist, og håpet på å komme litt lengre denne gangen....
Edelweis Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 det lurer jeg også litt på. for min har sunket ganske mye. je er i uke 36 da!
*endelig FØDEKLAR,fødte 1.10 Skrevet 6. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2006 Er magen din hard i tillegg? Min er veldig hard hele tiden, og under kynnere er det som stein.....
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Min sank i uke 32... for så å stige til nye høyder i uke 35... nå i 36 er den på full fart ned igjen... dag 40 står den vanligvis på sitt høyeste sies det.. så kan nok hende at magene deres stiger igjen før det blir fødsel.. men kanskje ikke og. Alt er vel relativt!
Mocada Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Ja, min sank også rundt uke 33-34. Er i uke 38 nå, ingen fødsel enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå