Gå til innhold

noen fra drammen eller omegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har mange venniner, men ingen med barn. noen av dem er single og da blir det litt kræsj med samtaler innimellom!! :) savner noen som også er gravide å skravle og dele erfaringer med! :0)

vi venter ei lita prinsesse den 16/12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg bor i Øvre Eiker så er ikke så veldig langt unna. Har termin 27 februar. Hadde vært koslig og dele litt erfarninger ja;)

Skrevet

Hei hei:) Bor ikke så langt fra Drammen.. har termin 20 februar... også har jegen sønn fra før av på 15 mnd.. så blir to ganske tette... men det blir så gøy så...hehe:)

Skrevet

Morsomt at vi er noen flere. Jeg har termin 27 februar og skal føde på Blefjell i Kongsberg. Har ingen barn fra før av og er 20 år gammel. Hvor skal dere føde og hvor gamle er dere?

Skrevet

Hei jenter.

Jeg er 27 år, har ei jente på 11 mnd. Har termin med "brøster" 15 januar. Skal føde på BSS, og bor i drammen.

Kjempe lyst til å bli kjent med fler gravide.

klem

Skrevet

Pleier dere å dra på BiM treff? Har aldri fått dratt på treff jeg. Er liksom litt skummelt når man ikke kjenner noen.

Skrevet

Kom dere på BIM treff i dag da jenter !!

Er på Jonas B.Gundersen i kveld kl. 1900...kjempegøy og man finner alltid noen man klikker med :o)

Påmeldingslista er på BIM treff under innlegget fra Pinnsvin med bolle - da har man en viss peiling på hvor mange som kommer med tanke på bordbestilling.

Er alltid noen nye med og alle sier etterpå at det ikke var gale i det hele tatt og bare gøy. Blir jo nesten det samme som å skravle på bim bare at da blir det en eneste stor kaklegjeng ;op hehehehe.....

Skrevet

jeg er 29 år bor i drammen,har to skolegutter og termin 24 april.jeg har hvert på treff det var så koselig.men kommer nok kanskje ikke i dag ,må se ann litt

Skrevet

Kan ikke komme ikveld men kanskje jeg kommer på neste treffet. Skal alle dere andre føde på BSS eller?

Skrevet

hei.

Jeg bor også i drammen....flyttet hit for 2år siden :)

vi også venter vår første.......har termin 19/12 så det er jo nesten samtidig :)

Skrevet

ja det er jaggu ikke langt unna! :) skal du føde på bss? vet du kjønnet da?

Skrevet

så koselig med svar fra dere alle! :0) kan jeg spørre hvor i øvre eiker?

er godt kjent rundt der! :)

Skrevet

ja vi har alle en spennende tid forann oss. det er sikkert å visst!!! :0) jeg blir å føde på sykehuset i drammen da! skummelt! :)

jeg blir 28 om 11 dager, he he ikke fullt så gøy! dere da?

Skrevet

Heidu, dere er jo MANGE fra drammensområdet, dere har treff annehver dag virker det som.... hehe :) Selv er jeg kvart drammenser, og har hatt intim-deit med Gullemor75, så jeg anser meg selv som mentalt i samme båt som deg i hvert fall! Lykke til i jakten på medsøstre på tjukken, du slipper neppe å være ensom gravid rundt Drammen virker det som!

Skrevet

ja det er jo morro,blir mye selskap i hverandre da!! :) vet du hva du får?

Skrevet

he he har vært en kald vinter/vår her!! :) ja er positivt overrasket over hvor mange det er, kjempe gøy!

Skrevet

he he skikkelig drammenser! :) du får mye å holde styr på etter hvert du da, men det er nok bare kjempe moro vil jeg tro!?!

Skrevet

dere må bare unnskylde meg, ser at svarene kommer opp i hyt å pine her! er ikke kjempe erfaren med data egentlig, men gjør så godt jeg kan!! :0)

Skrevet

Hei. Jeg bor i Lier, 3 km fra Drammen. Har termin 2. desember og venter en gutt. Har en på 1 år fra før, så her blir det også to tette. :)

Jeg er 29 år.

Skrevet

Jeg er også fra Drammen, venter ei jente snarest mulig, termin 9 sept...

Har brukt å henge meg med på treffene men er syk i dag:(

Har en snikende feeling av at jeg kommer til å ta meg en tur på treff med baby utenfor magen også for det er så mange hyggelige damer der:)

Håper vi sees neste gang!!!

Skrevet

så gøy da!! :) har på følelsen at det blir en babyboom i desember! skal du føde på bss?

Skrevet

er det mye av bim treff? hadde vært morsomt å vært med en gang!

Skrevet

Jeg skal føde i Drammen.

ja, hiv deg med på treff. Det er veldig hyggelig, men de siste to gangene jeg har vært med har det vært veldig mange der, så det er umulig å få snakket med alle....... Kunne ikke idag jeg da, men tror det var færre som skulle idag.

Skrevet

Er det folk i alle aldre på treffet eller? Selv er jeg 20 år. (eller blir det veldig snart).

Skrevet

Ja, det er stor spredning i alder har jeg inntrykk av. Fra ca 20 til over 30 år.... -Noe for en hver smak vil jeg tro.....hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...