Gå til innhold

Dildo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sant at man ikke skal bruke det?

Er det på grunn av infeksjonsfaren e.l.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Jeg havna tilfeldigvis inne på babytv.no.. Der hadde de faktisk et innslag vedrørende dette.. Det er en stund siden jeg så det, men så vidt jeg husker, så er det ikke pga infeksjonsfare (med mindre man ikke er påpasselig med å desinfisere den etter bruk.. Da vil det kanskje være det..), men fordi at det kanskje kan bære en litt for voldsom påkjenning for barnet.. Det dirrer jo, som kjent, ganske bra.. ;)

Men stimulering av klitoris ved bruk av hjelpemidlerer ikke noe problem..

Håper du føler at du fikk litt svar..

-og det er jo bare å klikke seg inn på den nettsiden, så finner du jo ut om innslaget fremdeles ligger der.. :)

Skrevet

Hehe, jo de vibrer jo ganske godt så det kan kanskje være på grunn av barnet....

Men da må det jo være greit å bruke dildo uten vibràsjon?

Skrevet

Hmm.. Godt poeng.. DEN hadde jeg ikke tenkt på.. Hihi.... Da kan jaktsesongen bare komme likevel.. ;-)

Skrevet

Hehe, ja den kommer vel enten vi vil eller ikke, MEN da kan man kanskje kose seg en sen høstkveld? :P

Skrevet

Ja.. Jeg hadde jo planlagt å være med selv, men slik blir det da altså ikke, desverre.. Men uka vil i det minste ikke føles SÅÅ lang.. ;-)

Skrevet

Såpass ja.. Har aldri vært på jakt før jeg, og tror faktisk ikke det er noe jeg kommer til å gjøre heller....

Uka vil nok bare føles som en langweekend... :P

Skrevet

Hehe, ja, utrolig hva som hjelper.. ;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...