Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har gått igjennom så mange navnelister nå at jeg holder på å bli ør i hodet! Hva skal Noah ha som mellomnavn, er det store spørsmålet. Sitter igjen med to alternativer, men vil gjerne ha fler, jeg blir liksom aldri helt fornøyd... Noah Cornelius Noah Leonardo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 6. september 2006 #2 Del Skrevet 6. september 2006 Av disse to liker jeg Noah Cornelius best. Noah Leonardo er ikke like fint. Andre forslag: Noah Martinius Noah August Noah Johannes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 Noah Alexsander Noah Leander Noah August eller Noah Martinius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 6. september 2006 #4 Del Skrevet 6. september 2006 Noah Cornelius var best! Noah Leonard (trykk på -e-) er bedre enn Noah Leonardo synes jeg. Andre forslag: Noah Emmanuel Noah Oliver Noah Chrisander Noah Nicholas Noah Matheo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #5 Del Skrevet 7. september 2006 Dytter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. september 2006 #6 Del Skrevet 7. september 2006 Noah Alexander Noah Oliver Noah Johannes Noah Christoffer Noah Mattias Noah August Noah Amandus Noah Emanuel Noah Martinus Noah Matteus Noah Tobias Noah Sakarias Noen som falt i smak? Av dine forslag ville jeg valgt Noah Cornelius. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #7 Del Skrevet 7. september 2006 Likte Noah Cornelius aller best=) Noah Emanuel synes jeg er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa 82 Skrevet 8. september 2006 #8 Del Skrevet 8. september 2006 Noah August...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. september 2006 #9 Del Skrevet 19. september 2006 Trenger dere mellomnavn da? Enkelte navn står fint alene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå