Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg!!!

Ja, vi var kjempe spent!

De var veldig grei og hyggelig. Jon Hausken var anderledes på en positiv måte. Veldig direkte og vennlig.

Vi satt på kontoret til Jon Hausken og han spurte oss om oss, hvorfor vi var der, om vi var frisk og forventninger og masse masse annet. Han er utrolig flink, og har fokus på litt andre ting enn vanlige leger - nettopp fordi han er så dyktig. Som f. eks - vi sitter der og plutselig spør han meg om jeg er plaget med kviser! .. Jeg hadde vel en eller to fordi jeg hadde akkurat hatt mensen - så jeg tenkte " Guh så frekk!? eller direkte!" Han sa da at "Jeg spør for å få en ide om hormon nivået ditt i kroppen". Om jeg hadde en hormonell ubalanse eller noe.. for lite østrogen kanskje? Jeg vet ikke - men i allefall gav han meg medisin dosering etter den opplysningen, pluss av at han tok ultralyd på meg og så på eggstokker - follikler - livmor m.m

Det ble bestemt en dato - og behandlingsmåte.

Etter på viste Elise meg hvordan sprøytene så ut, og hvordan jeg skulle stikke meg.

Jeg fikk kort protokoll... det betyr at vi valgte sammen med hausken - å ikke nedregulere meg, med spray først, men heller hoppe på min naturlige syklus. Så siden vi skulle på ferie, ville ikke lang behandling passe inn når JEG ville ha det.. Jeg var utålmodig selvsagt etter å begynne. Så vi bestemte at jeg skulle hente medisinen en stund før mens skulle komme i august - og ringe dem da jeg fikk mensen - og begynne å stikke. Jeg begynte med 225 ie gonal-f.

Det var i allefall kjempe deilig å ha vært der - for da hadde vi en dato å forholde oss til :-)

Nå har jeg ett lite barn inni meg håper jeg - er på 4 ruge dag! Skal teste 15 sept. Gleder meg!

De er utrolig greie og blide :-)

Lykke til da! Fortell hvordan det gikk!!!

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6215004-ung-voksen/#findComment-6219205
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...