Gå til innhold

jaja... Da må vi prøve å IKKE bli gravide!!

Anbefalte innlegg

Var til en rtg. HSG for et par uker siden, fikk beskjed om at det så greit ut på venstre side av livmor/ eggleder, mens det på høyre side er noe uteom boka; at livmora ikke er så avgrenset på høyre side som den skal være. Men kontrasten gikk igjennom hø. eggleder, om enn litt sakte.

Var så på riksen i går, tok ultralyd, og det er tydelig at det er noe der! Så en skygge, mulig en muskelknute eller polypp. Så nå venter jeg på innkalling til hystoskopi, slik at de får sett hva dette er!! Faen også... Tiden går!!! jaja.... Det er vel best å få sjekket dette opp, og få fjernet det hvis det er mulig...

Var til lapraskopi og hystoskopi i 2000, da fjernet de polypper på venstre side... Nå er det høyre!??

Og vi som har brukt pergo og eggløsningstester og all verdens remedier for å bli fort gravid, og nå håper jeg at jeg IKKE er det!!!???

Har IKM til helgen... Tenker på at hvis jeg nå er gravid, så mister jeg nok sikkert igjen, for den livmora mi er tydligvis ikke særlig tess nei... jaja... Håper jeg får innkalling snarest, og at det kan fikses slik at vi kan prøve igjen!!!! Uff, kjenner meg en smule nedfor pga. denne skiten her....

jaja... Tror jeg tar frem papirene fra "verdens barn" jeg!!! Det er så mange barn i verden som trenger et godt hjem! Lurer på å bestille oss noen barn fra kina... hehe... Og om det likevel skulle lykkes å få egne, så har vi kjærlighet nok til en hel barnehage!!!

jada... Måtte bare få litt ut, nå skal jeg ut i hagen og plante tulipanløker...

Vi snakkes!!!

Fortsetter under...

Det er jo nitrist, når det man har mest lyst til å få til i verden er noe man egentlig skal unngå. Og så det å føle at man nå er overlatt til sykehus og leger for videre fremdrift. Da får man jo ikke skyndtet på heller da. De har jo som regel all verdens med tid. Jeg kjente plutselig hvor heldig jeg er som er blitt frisk av slike dumme ting mellom beina. Og har vært på hyppige kontroller. Da vet jeg jo at alt det er i orden. Jeg hater nemlig å måte sånne "hindringer" som gjør at andre skal ha et ord med i laget for fremdriften. Håper så masse for deg at legene ikke bruker lang tid på å få deg klar til nye forsøk. Lykke til med plantingen!

Hei på deg tralle troll C";).

Sannelig er ikke livet forutsigbart bestandig.Her har dere styret på med pergo og el tester for så å få beskjed om at det er best dere ikke blir gravide..!Huffa meg ,jommen ikke enkelt dette altså...

Jeg trodde jo i 2 lykkelige dager i forrige uke at jeg var gravid,men jeg ramlet lett ned på jorden igjen.Så da var det bare å ta blodprøvene de ønsket av meg til prøverørsutredning samt begynne på pergo.Men gynekologen min mente at det var ikke så enkelt,jeg skulle aldri hatt den resepten på pergo fra sykehuset mente han,så lenge polyppen i livmoren min ikke var fjernet.Vi ble enige om at vi begge skulle ringe st olav,slik at vi fikk beskjed om jeg skulle begynne med tablettene eller ikke.På sykehuset ga de meg beskjed om å spise tabletter,så det gjør jeg.Så vi er kanskje plutselig i samme båt tralle troll,at vi har spist pergo men ikke burde hatt sex...

Vel dette får tiden vise.Jeg har surfet litt på nettet,da jeg har vært litt usikker på dette inngrepet med fjerning av polyppen.Hos meg skal de vist gjøre det samtidig med at de tar lapraskopi.Fant en link til sykehuset i stavanger der jeg synes de hadde mye flott info.Legger den ved i fall du også ønsker å lese..

Håper det spirer og gror i hagen din etter beplantningen,og at det snart skal fokuseres på andre spirer for oss alle her på forumet....

http://www.kvinneklinikken-sus.com/01_Pasientpage/00_navigator_pasient%20info.htm

Ha en fortsatt fin høstkveld!

Hilsen vilsågjerne.

Takker for link til Stavanger! Har vært inne og lest... Ikke så mye nytt for meg egentlig, har vært igjennom lapraskopi før.. Men veldig bra info!

Fikk beskjed om at de kan utføre hystoskopi uten narkose, de går da inn gjennom livmorsåpningen og titter med kamera bare for å se hva som er der inne... Men skal de fjerne noe bør det gjøres under narkose, lapraskopisk. Jeg ba vel egentlig om full narkose uansett hva de bestemmer seg for, jeg var igjennom en helt for J Æ ..... rtg. HSG for to uker siden, og er nå skikkelig nervøs for sånne ting som skal inn der nede.... ALDRI skal noe gjennom min livmorsmunn igjen, uten FULL narkose!!! (ja, bortsett fra babyer da... seffølgelig..).

Nei, sånne polypper vil vi ikke ha!! Vi vil bare ha sunne, flotte livmorer med frø som spirer og gror seg til deilige, søte babyer!!!!

"UT med POLYPPER! INN med BABYER!"

Er på nattevakt...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...