Gå til innhold

Vippestol, babystol. Hva velger dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har bærre en vanlig vippestol som æ kjøpt tel frøkna på 2, bei veldi lite brukt.. så veit ikke om æ hadd kjøpt sånn stol i det heile tatt... bei mest brukt tel babygymmen faktisk... kan jo hend den bi meir brukt nu, med storesøstra i full fræs... vi får se...

Ingen erfaring med de med musikk...

hadde vanlig vippestol til nr 1 og har kjøpt det nå også.. vi brukte vippestolen ganske mye vi da, ga hu grøt i den, hu satt der mens jeg vaska støvsuga var på do dusja å sånne ting.. å noen ganger med sånn lekestativ over seg så hu kunne slå litt på de.. hun var så innmari sktiv så var ganske greit å setet hun der til tider så jeg fikk gjort no.

Annonse

Hva er babygym?

Jeg har lyst på de huskene/swing på fisher price..men de må da være rådyre..! Men der er det jo hele pakka.musikk, vibrering, svinging..leker som henger..uroaktig greie...

tenkte vi skulle ha vippestol, men vet ikke om vi invisterer i noe annet enn de onkle med en liten lekebøyle..

RONJA hvilken vippestol er det du har kjøpt?

Babygym er sånn lege som står på gulvet med ulike figurer hengende ned, som barnet kan gripe etter. Så kan de ligge på en matte under. Stimulerer masse sanser, griperefleksen og det å ligge på gulvet etter hvert. (rulling, kryping, krabbing m.m)

Vippestol kan man begynne med når barnet holder hodet selv. Men ikke så veldig lenge om gangen.

Slike er vært fall vår, men det er vel veldig forskjellig..

Takk for det venternr3gutt! Kanskje jeg skal ønske meg sånn, da..virker som man da bruker det mer i starten i stedet for vippestol..om de må vente med det pga hodet og det at man ikke skal være i den stillingen i vippestolen så lenge ..

Ser gjerne bilde, ronja, men jeg kommer nok ikke dra til Stocholm og shoppe uansett..liten tid til det med leiligheten som må bli ferdig..

Men hva kostet den der, da? (om du husker det ;) hihi)

Annonse

Thihi... æ synns alltid at det høres så arti ut med sånner vibreranesne teng... f.eks vibrerende tannbørst... men det va ikke nå suksess... heile haue vibrert jo... men det e kanskje ikke så krafti på vippestolen... som du si du må jo ikke ha på vibreringa... men oi kor spennanesn det høres ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...