Gå til innhold

Blærespreng, anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det flere som plutselig må løpe på toalettet, selv om du ikke har følt deg særlig tissetrengt før du bare MÅ løpe?

Jeg får skikkelig spreng flere ganger hver dag - selv om jeg ikke har følt at jeg har måttet løpe før jeg virkelig MÅ...! Kan det være babyen som plutselig snur seg, og presser på blæra? Er i uke 20+0, men vet ikke om det er tidlig at de fører til blærespreng..??

(o:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..sånn har jeg det også..

vet ikke om det er fordi han snur seg og sånn, men uansett om jeg tisser før jeg går ut, så MÅ jeg tisse igjen fem minutter etterpå...Akkutt!!

Skrevet

Henger meg på her. Skulle på kafè her en dag, gikk på do før jeg tok på meg skoene, etter jeg hadde tatt på meg skoene, og da jeg kom ut måtte jeg søren meg på do igjen. Er heldigvis ikke så ille hver dag, men ille nok..!

Skrevet

Godt å høre at det er flere...! Men det verste er liksom at jeg kun tisser noen dråper hver gang..! Det føles liksom så "bortkastet" å fly på do hele tiden, om dere skjønner hva jeg mener! Hadde det enda vært fossefall hver gang... Men må man, så må man! Ingen bønn der...!

(o:

Skrevet

Jeg har min egen teori om at bebisen bruker blæra mi som pipe og tyggeleke... he he..

den elsker og plage blæra mi når det passer minst!!

Skrevet

Jepp! Sånn er det her også, lille jenta i magen bruker blæra mi som trampoline tror jeg..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...