Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Hmm.. jeg og kjærsten har et fantastisk sex-liv, sånn til vanlig og også nå i graviditeten... I går hadde jeg skikkelig lyst når vi la oss, og merka at han hadde det også..Jeg var skikkelig grundig med han, og gjorde det jeg vet at han liker med munnen og tunga mi, og merka at det ikke var så lenge igjen for han. Da spurte jeg om ikke han kunne ta litt på meg også.. Pga at bekkenet er stivt og stølt om dagen klarer vi ikke "holde på" så lenge bakfra ol. som vi liker så godt. Så tenkte det kunne være koslig å få litt "sørvis" fra han også... Joda..han gjorde jo det...Men han gjorde for hardt, så jeg sa, forsiktig og ømt "gjør det mykt"... Eh...det var nok til at han satte seg opp i senga og begynnte å mare om at "tunga mi er ikke lenger, jeg klarer ikke å gjøre noe annet" og blablabla...Han var sint i stemmen, og jeg skjønte ikke noe! Jeg ble helt paff...Han har aldri reagert sånn før... eneste som har "irritert" meg en smule når han bruker tunga på meg er at han er en smule uengasjert...merker jo ikke at han "er til stede"....Vanskelig å forklare..men ...jeg ble kjempelei meg i går..Jeg kritiserte han ikke, bare ville ha det godt..og så poff så var det slutt på all moroa, han la seg brått tilbake til seg selv, og der lå jeg med gråten i halsen... Han er på jobb nå..men dette her må snakkes om... Lurer på hvordan jeg kan si til han at jeg ønsker at han er mer "engasjert" - uten at det blir kritikk mot han...jeg tørr jo ikke si hva jeg ønsker lenger dersom det ender med at han blir sint og grinete av det..... *sukk*
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Skjønner følelsene dine veldig godt, enkelte ganger så blir sexen bare helt pyton, når et eller annet skjærer seg for den ene eller den andre. Det viktigste er at dere snakker om det dere to, slik at det ikke blir langvarig vonde følelser utav det! Kanskje blir samboeren din bare ble litt sliten, at dere bør endre stilling eller finne på en annen måte. I tillegg så følte han seg kanskje litt snytt for en orgasme? Uansett så er mannfolka enklere skrudd sammen, dvs de tenker ikke så mye over dypere meninger med det som blir sagt og ikke sagt. Vi kvinner kan være litt vanskelige å forstå, det er hele tiden endringer i hva som er godt "litt opp" "litt ned" "fortere" "ikke så hardt" så det er ikke så lett å være mann heller. Japanerne har skjønt det, mannlig masturbering kalles "100 gnikk" imens kvinnens masturbering kalles "10 000 gnikk". Verdt en tanke?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Høres kjent ut Jeg sa bare neste gang vi hadde sex hvor følsom jeg hadde blitt nedentil..at man nesten ikke trenger være nær for at det skal kjennes godt..( man blir det når man er gravid..) her i huset kan han nesten ikke være nær meg der nede og må gå skikkelig omvei om tappen feks.. så sinnsykt følsomt er det.. jeg bare viste og didrigerte han jeg om hva som var godt jeg .. i steden for å si au ,for hardt etc.... men han ble kanskje paff han kjæresten din , helt normalt det og.. hvis menn føler seg kritosert ang sex sp har vi tråkka skikkelig på dem.. ... det går nok over.. Men ikke noe kul følelse å bli liggende slik etterpå.. man føler seg aldri så alene som akkurat da.. !!! Fortell ham hvor sensitiv du har blitt .. man kan faktisk ha det ganske morro med det .. he he må liksom starte sexlivet litt på nytt..;=) Lykke til:=)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Hmmm.. Ja...Følte jo ikke at jeg kritiserte.men jeg gjorde kanskje det i hans ører....og han vet jo at han skulle få sin "tur" igjen etterpå...Det f¨år han alltid, uansett...Men ikke i natt når han ble sur..*sukk* Takk for tilbakemeldinger.. Valgte å være litt anonym jeg..siden flere her inne kjenner både meg og min mann..Lite kult å møte dem på butikken etterpå, på en måte.. Får ta oss en prat i kveld...la oss bare til å sove på hver vår kant av senga , uten å si natta engang..og så bare dro han på jobben i dag..Ikke helt "oss" akkurat...
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Hmmm Vi hadde det slik vi og før. Som f.eks da vi skal gjøre det doggystyle så er det ofte det gjør vondt for meg nå som jeg er gravid, fordi han er for hardhendt og for at han presser seg for langt inn.. og før så var jeg redd for å si ifra for jeg ville ikke ødlegge for han... Men nå har jeg begyndt med å si i fra og da gjør han det litt roligere.. Så ikke vær redd for å si ifra vertfall Alle kan reagere forskjellig, han typen din reagerte nok slik fordi at han hadde det så godt og mannfolk blir ofte litt extra tent av å gjøre det hardt som i hardcore osv.. så da når du sa i fra så tok du vekk litt av spenningen for han. Men dette er noe de bare må godta og forstå, man må få si i fra om det er vondt spesielt nå som du er gravid. Nå har du jo 2 å tenke på Men dette funker veldig fint for oss, vi snakker åpent om sex og jeg forklarer han grundig gang på gang hvorfor han ikke må gjøre det så hardt nå.. Og det virker til at han forstår... Bare snakk ut med ham og få ham til å forstå at dere kan ha het sex på så mange andre måter enn hardcore.. Selfølgelig vil han syns dette er veldig dumt, fordi han må droppe noe av det han liker aller mest i denne perioden, men det blir han vant med Ellers så vet jeg ikke hvilke råd jeg kan gi... det er dette som funker for oss så prøv det du også Snakk med ham og prøv å få han til å forstå at du ikke klarer denne "hardcoren" nå... og det med at han sa at du plutselig ikke gjorde det rett osv det er nok fordi han følte seg dum når du sa "forsiktig jeg er øm..." Så da brøt han ut med noe i mot deg slik at han ikke skulle føle seg så dum som om det var bare han som gjorde feil... Men snakk sammen Det hjelper
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Vi har på en måte hatt det omvendt også... Flere ganger har vi hatt sex og så plutselig har han blitt slapp... (at han ikke har stå lenger) Da føler jeg det som om at han syns sexen er kjedelig eller at han ikke tenner på meg osv... Så da har jeg bare dytta han vekk og sagt "jeg vil ikke mer" Så har han spurt "hvorfor?" da har jeg sagt "fordi jeg ser jo klart og tydelig at du ikke tenner på meg" Men da svarer han bare "nei! selvfølgelig tenner jeg på deg... jeg vet ikke hvorfor han ikke virker" Da har jeg blitt sur og fornermet og vi har ikke hatt sex igjen på flere dager... men så kom jeg til å huske på at han bare har en testikkel, og at dette kanskje hadde samspill... Men så har jeg lest og hørt at man bare blir enda mer kåt om man bare har en... :| rart dette her... Men nå har vi snakket orntelig ut og han vet virkelig ikke hvorfor dette skjer av og til... så nå er ting greit.. nå har vi begyndt å snakke mer åpent om sexlivet vår... og det hjelper virkelig.. på den måten kan han fortelle meg om det er noe nytt han vil prøve osv.. slik at man er ærlige med hverandre... Det hjelper veldig mye å snakke om det
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Jo..men det er det som er så forvirrende.. Har jo alltid kunne sagt sånn "sakte nå, ikke så hardt, hardere osv" før...Men i natt ble alt bare helt teit.. ..og det hørtes ut på han som at jeg hadde sagt noe om at han hadde for lita tunge og ikke dugde til noe..men jeg sa jo ikke noe om det... Hmmm...Har alltid snakka om sex og sikkert derfor vi har det så bra.. Det løser seg vel dette også..men måtte bare få ut ekkel-følelsen litt her, hjalp faktisk å fortelle om det.. I kveld skal jeg forklare at det var ikke noe galt med han, bare at jeg syns det var for hardt, og at jeg syns det var godt.. så får jeg prøve å snike inn det med engasjementet litt også...For jeg syns ikke det er så fryktelig opphissende med en mann som ligger der og er musestille og ikke gjør noe for å "få opp stemningen" .... ..og så plager jeg dere med det i tillegg...hoho...jaja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå