Gå til innhold

Bare må ha det.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare må ha gotteri... hver dag og klarer bare ikke å la være. Det går i lakris og 2-3 sjokoladebiter hver eneste dag. Jeg får jo så dårlig samvittighet... Tenker på at de sier at for mye sukker kan føre til svangerskapsforgiftning...Uff!!!

Er det flere enn meg som ikke klarer å holde seg unna?

Noen som har noen ide om hvor "farlig" det egentlig er å spise litt gotteri hver dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ooooh....Jeg er også skyldig..

den siste uka har det vært helt ufyselig..Har hatt søtsug hver dag! Nå må jeg bare ta meg selv i nakken og skjerpe meg...Tenker like mye på svangerskapsforgifning som på å ese ut til en diger ekkel elefant som må ha heisekran for å komme meg ut av senga! Hjelp! heh..

Havna på kjøret igjen ja.....*sukk*

Skrevet

Så længe det e godis i huset så fær det i "hundkjæftn" ja... å kor løst æ har på lakris og dundersalt nu....å gubben ska handel på tur heim og han e så stræng... ;D si at æ ikke har godt av all godisn... men oi kor løst æ har på....

Skrevet

jeg er godtevrak selv, men har altid vært det. Men det værste jeg syns er hvor ille det går med tennene.

Og jeg merker jo at lille blir hyper om jeg spiser godterier så.... jeg kan tenke meg at det ikke er lurt når en begynner å amme, da får man nok barn som ikke vil sove.

Men jeg sitter her å har veeeeldig lyst på en sjokkis nå....

Skrevet

Lillejenta mi fikk mageknip og luftsmerter hvis mamma drakk brus eller spiste sjokolade de første månedene av ammeperioden... så det eneste snopet jeg kunne ete var rosenkål og vaffelkjeks m/sitron :) Ikke i kombinasjon altså!! hihi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...