Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst til å prøve hos deg også jeg:-)

Skal sende deg en mail når jeg er ferdig hos beatek-t....

Skrevet

Gjør det du så snakkes vi :)

Klem

Skrevet

Reiki kan motvirke stress, øke konsentrasjonen, gjøre så man finne indre ro,får større livsglede og gi påfyll av energi og mye mye mer.

Reiki, den naturlige healing, ble gjenoppdaget av Dr. Usui. Han ga denne harmoniserende energien navnet Reiki.

REI KI = Universell Energi

Når men sender reiki skaper man en forbindelse mellom sender og mottaker gjennom navn, fødselsnr. og noen foretrekker også stedsnavn. Denne forbindelsen gjør at mottakers egen energi begynner å arbeide helende i forhold til mottakers eget behov, Reiki kan derfor ikke manipuleres av Reiki utøveren.

Energistrømmen er subtil. De fleste erfarer varme eller kribling under behandlingen og oppnår de samme fysiske fordelene som etter 3 - 4 timer dyp søvn. Det er vanlig å føle seg avslappet og balansert etterpå.

Dette forklare kanskje litt om hva det er :)

Skrevet

Hallo

Har prøvt beatek,og ho var flink,og no har eg lyst på prøve energien din og.Har sendt deg e mail.Klem

Skrevet

Hei Wicca!!

Vil bare få takke deg nok en gang for hjelpen!

Reikihealing er spennende! Og dette er noe jeg absolutt kommer til å fortsette med.

klem

Skrevet

Hei gutte mamma :)

Det var bare koselig å kunne hjelpe :) bare gi en lyd hvis det er noe du lurer på.

Håper du fortsetter med det for du er kjempeflink, bare ikke blir skremt så går det bra vettø ;)

Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...