Gå til innhold

Dere rundt uke 38-39...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med spark og bevegelser og sånn? Babyen min er blitt så rolig den siste uken. Jeg kjenner jo at h*n beveger på seg av og til, men ikke så ofte. Kan det være at h*n ikke har det så bra inni der lenger pga plassmangel? Har babywatcher, og hjerterytmen er fin.. Vet jeg får en baby på rundt4kg... Så kan jo være at den bare har veldig liten plass... Vet ikke... Hva tror dere? Er deres babyer blitt roligere? Er 39 uker på lørdag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke så god plass mer, så litt roligere er det jo. Men er mer bevegelser enn spark og slikt hos meg. Det har det vært lenge...

Om du er bekymret pga lite liv/bevegelse og babyen ikke reagerer på noe søtt eller noe kaldt å drikke, så bør du kanskje ta kontakt med legen/sykhuset?

Skrevet

Min er roligere, kjenner nesten ikke noe spark (heldigvis for ribbeina mine) men flyttebevegelser. Er i uke 38 nå. Tror det er plassmangelen. Men hvis du blir bekymret, så drikk litt brus eller sterk saft og sett deg ned og kjenn etter. Dessuten legger jeg kanskje litt mindre merke til bevegelsene når ikke det er direkte sparking, men mer glidende fra en side til en annen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...