Gjest Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Må dette forhåndsbestilles eller avgjøres det etter fødsel?
Christine¤Sebastian¤ Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Det samme lurer jeg på....
hilham Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 hei Jeg fødte min første på Ullevåll og det kommer automatisk.....hvis man ikke har hatt en veldig tøff start da vel og merke...... De er kjempe søte der og hvis det er ei svensk ei som heter Pia der( sykepleier ) så gled dere......Hun er en av de hærligste personene jeg noen gang har møtt.....Hun tar seg tid til deg og dere og når det er hennes siste vakt så har hun kommet inn for å ønske lykke til og jeg husker så godt den klemmen jeg fikk av henne......Følte meg spessiell og trygg og tatt vare på av henne...... Nå bor ikke jeg i Oslo lenger så jeg kan ikke velge Ullevåll en gang til, men jeg er missunnelig på dere......... Gled dere ) Klem.
Gjest Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Takk for det. var betrygende å høre. Mine 3 gutter er født på Aker sykehus, så jeg har ingen erfaring med ullevål ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå