oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Da gikk vannet mitt i dag tidelig kl 0700. Det bare fossa ut ble helt paff jeg.. hehe.. Det så ikke ut som om det skulle stoppe med det første heller, så sambo henta en bøtte og satt under.. Ringte føden og de sa at jeg bare skulle legge meg ned å kjenne etter om jeg kjente liv. Noe jeg ikke gjorde, så jeg ble litt engstelig..Spis og drikk noe søtt sa de på føden. Gjorde det og, men ingen liv. Så da ringte jeg igjen og de sa kom. Da vi kom fikk jeg sånn marskin på magen og fikk beskjed om å trykke på en bryter hver gang hun sparket, men måtte litt saft til for å kjenne liv. Da ble det fart i sakene ja.. hehe.. Hele magen ristet.. Hvis ikke fødselen starter, så blir jeg lagt inn i morgen kl 0900. Litt artig, for i morgen er det min bestefars bursdag. Han døde for 4år siden, så det hadde vært litt artig om det gikk sånn.. Jeg hadde et kjempe forhold til han.. Så i løpet av dagen eller i morgen så er jeg mamma... Tenk helt utrolig.. 11 dager til termin idag... Jippi jeg slapp å gå over:)
Brillemamma Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Ååååå! Heldig du!! Jeg vil også!! Men kjempemasse lykke til!!
monicah Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Så flott :-) Lykke til da ! PS. Ser for meg deg å bøtta, he he
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Heldiggrisen:=) Håper jeg og slipper å gå over når det nermer seg :=) Masse lykke til:=)
<3 Jentemafian <3 Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Lykke til Heldig som slipper å gå over tiden
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Hehe - du får knipe igjen til i morgen da :-) Du slipper i hvertfall å gå på overtid. Snart er du mamma - er det ikke herlig !!!
Tredje nurk underveis Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Så spennende!! Veldig masse lykke til ...
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Spennende. Tenker du er godt i gang nå :-) Lykke til.
allergibarn Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Åh, jeg kjenner følelsen du.... Håper alt skjer raskt og normalt. Vil bare forberede deg (for jeg var ikke forberedt på dette) - hos meg gikk vannet søndag morgen kl 6 (det var 15 dager før termin). Ble lagt inn samme dag... men ingenting skjedde. De ga meg ingen hormonkur før sent tirsdag kveld... men ingenting skjedde. Fikk ny hormonkur onsdag morgen, men ingenting skjedde. De turte nesten ikke gi en ny kur i redsel for å overstimmulere - men sent onsdag kveld fikk jeg en tredje kur - og da begynte endelig noe å skje.... og lillebror ble født torsdag formiddag. Så ting kan ta tid... selv om vannet har gått. Men trøsten er jo at du slipper uansett å gå til termin. Og må du settes i gang med kur, får du gjerne en raskere og bedre fødsel (iallefall alle jeg kejnner som er satt igang har hatt det). Her gikk det kjempefint og den aktive fødselen var på 3 timer - uten smertestillende. åh, jeg kjenner den følelsen når vannet går.... ohi, det er jo så spennende. Ønsker deg en masse masse LYKKE TIL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå