Gå til innhold

September: Vannet mitt har gått:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da gikk vannet mitt i dag tidelig kl 0700. Det bare fossa ut ble helt paff jeg.. hehe.. Det så ikke ut som om det skulle stoppe med det første heller, så sambo henta en bøtte og satt under..

Ringte føden og de sa at jeg bare skulle legge meg ned å kjenne etter om jeg kjente liv. Noe jeg ikke gjorde, så jeg ble litt engstelig..Spis og drikk noe søtt sa de på føden. Gjorde det og, men ingen liv. Så da ringte jeg igjen og de sa kom.

Da vi kom fikk jeg sånn marskin på magen og fikk beskjed om å trykke på en bryter hver gang hun sparket, men måtte litt saft til for å kjenne liv. Da ble det fart i sakene ja.. hehe.. Hele magen ristet..

Hvis ikke fødselen starter, så blir jeg lagt inn i morgen kl 0900. Litt artig, for i morgen er det min bestefars bursdag. Han døde for 4år siden, så det hadde vært litt artig om det gikk sånn.. Jeg hadde et kjempe forhold til han..

Så i løpet av dagen eller i morgen så er jeg mamma... Tenk helt utrolig.. 11 dager til termin idag... Jippi jeg slapp å gå over:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så spennende da, tenk nå er det ikke lenge igjen . Nesten litt misunnelig jeg. Den ene etter den andre popper ut her, jeg vil også. Får håpe hun kommer på bursdagen til bestefaren din da. Masse lykke til med fødselen. Så ses vi sikkert med barnevogner om en tid.

Klem

Skrevet

Akkurat det samme skjedde med meg. Hadde egentlig termin 9. september, men den 5. august gikk plutselig vannet. Ble kjørt til sykehuset med ambulanse. Der fikk jeg sånn maskin på magen, og skulle trykke på en knapp. Etter det fikk jeg beskjed om at jeg skulle bli sendt videre til et sykehus som hadde barneavd. siden det enda var en mnd til termin. Og siden riene ikke var begynt enda.

ble innlagt på det andre sykehuset på kvelden. Var så spent på når riene skulle begynne at jeg fikk ikke sove den natten=)

Dagen etter begynte riene sånn smått, men de var ikke så kraftige så fødselen ble satt i gang, og 4 timer etter var sønnen min kommet til verden.

Hadde bare lyst å fortelle det=)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...