Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Har i natt blitt holdt litt våken av menssmerter og litt tak i magen. Men kan det være at jeg forveksler det jeg kjenner med luftsmerter? Eller kanskje det er begge deler? Iallefall er det spennende å kjenne småsmerter i magen. Kan rier kjennes ut som luftsmerter?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Da jeg skulle føde sist våkna jeg i 5/6 tia om natta av det jeg trodde var mageknip/luftsmerter. Sendte sambo på jobb halv 8 i den tro at det fortsatt bare var luftsmerter. Ringte han i halv 10 tida, og da jeg kom på sykehuset kl 10 hadde jeg 5 cm åpning. Gutten ble født 10 på 12 den dagen. Så du ser det er ikke alltid at riene kjennes så godt, prøv å kjenn etter om magen blir hard når du får disse takene. Lykke til.
Winterlady Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Har hatt netter noen uker hvor jeg har våknet og lurt på om ikke disse knipene er rier- men det gir seg etter dobesøk med masse luftavgang. Er på overtid nå..
Gjest Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 i natt hadde jeg d samme som deg hovedinnlegger. lå våken eller i halv søvne i hele natt og hadde skikkeli vondt i magen. etter jeg våkna sånn helt til meg selv ble jeg usikker på om d var luft eller sterke kynnere. var sikker på at noe var på gang. magen var hard som kynnerne bruker å bli, så var nok kynnere, menknskje litt luft smerter og?? spennende d her
miss.alwayssmiling! Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Hei! Huske dagen riene mine begynnte, eg hadde akkurat spist middag, og la meg ner.. pleide legge litt ner før eg sto opp for å vaske tingene.. når eg sto opp så føltes det som eg måtte fise som bare det! sprang på do heilte tida for å sjekke! men naida ingenting som kom ut!, så sko sette meg ner då å se litt tv når eg plutslig fikk noe som føltes akkurat som strøm rett ner ryggen. kunne ikek bevege for et par min.. forsto ikke ka så va galt (tenkte ikke noe på at eg hadde teramin på tirsdagen då, (va en fredag når dette begynnte)). Så la meg, våkne me det samme smerte.. ringte legen og gikk inn for å en kjappe sjekk. jo da hadde begnnyt me reier eg. Gikk 5 dager fem hu lille hadde bestemt seg å komme ut! Så det er nok små reier du har! Lykke til jaffal snart har du en lille vakker baby i armene dine!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå