Gå til innhold

Kviser og blødende tannkjøtt..

lene1984

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Annonse

Annonse

D er nok helt individuelt, personlig så har jeg ikke særlig tro på dette om hvilket kjønn det blir...

Jeg har bittelitt kviser, men ikke masse, og det hadde ei venninne av meg også, som fikk jente.. Mens noen har ikke kviser i det hele tatt uansett kjønn man bærer på! Snakket med en sykepleier om dette og hun sa det hadde mer med hormoner å gjøre... Ingen har jo "lik" hud, og derfor gir det forskjellig utslag fra pers til pers tror jeg.. Så har lite tro på dette jeg.. :-)

Syns dette hørtes merkelig. Har hatt kvinnelige kviser i 10 år snart, ble noe verre en periode tidlig i svangerskapet, men har roet seg litt. Jeg blør lett fra tannkjøttet, men trodde dette var vanlig når man var gravid og ikke hadde noe å gjøre med kjønn. Vet ikke hva jeg skal tro jeg. Men artig om det har noe for seg da. Skjønte ikke helt den kinesiske kalderen, men slik jeg tolket det skal jeg ha en gutt. Og det tror jeg også det blir. Men hvis tannkjøttet bestemmer skal det jo bli en jente. Og høy og spiss mage tilsier gutt. Mye rart her som jeg aldri har hørt om!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...