Gå til innhold

Nå har jeg vært hos legen :).

Anbefalte innlegg

Der fikk jeg full forståelse for min bekymring. (Det finnes faktisk greie leger også :)). Han informerte om at hvis han ikke fant hjertelyden på babyen med en gang, så ville han sende meg på ul, og allerede da ble jeg litt lettet. Men hjertelyden var der den :). 144 nyyyydelige slag pr min :). Og tro det eller ei men babyen ble skikkelig irritert på trykkinga til legen, så da kom det et megaspark som både jeg og legen kjente godt. Nå føles alt mye bedre, og gledestårene har haglet en time nå :).

Tusen takk til alle dere her inne som støttet meg tidligere i dag :).

Klem.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6213889-n%C3%A5-har-jeg-v%C3%A6rt-hos-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott :o)

Vi er vel ca like langt vi, er vi ikke? Er 17 fullgåtte uker i dag... Min lille hadde også 144 slag i minuttet sist uke da jeg var til jordmor :o) Har ikke merka noe særlig til spark enda jeg da. Bare noen boblegreier, som kan være hva som helst...;o)

Kos deg med tanken på at alt er bra med lille skatten i magen!

Ah, vi er neeesten like langt da :)

Gleder meg også masse til ultralyd, neste fredag. Blir så spennende, og gleder meg til å se bollen med egne øyne. Selv om jeg har hørt hjertet, og på alle måter merker at jeg er gravid, er det fortsatt noe uvirkelig over det...

Annonse

Å så flott å høre at alt er bra!!! Nå ble jeg lettet.. Kos deg videre med skatten i magen.. Den har nok bare en vokseperiode, at det er derfor den er så stille.. De gjør sånt, disse små i magene våre...

Klem 14+2

Skjønner ikke hvorfor de små må gjøre slik jeg, de må da forstå at vi blir bekymret :).

Legen sa også at det var helt normalt at det var rolig flere dager i strekk så tidlig i svangerskapet. Men kjenner jeg meg selv rett så blir jeg like redd neste gang også :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...