gutt og jente Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Hadde svangerskapskvalme i fem måneder i starten, hyperemesis, med innleggelse på sykehus en uke. Var helt grusomt, og nå er jammen kvalmen tilbake. Blir kvalm og uvel av alle slags lukter, men klarer heldigvis å spise og beholde maten. Er det vanlig å få dette rett før fødsel?
bollenr3 Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 jeg er i uke 37 og kvalmen har komt tilbake her oxo..... jeg var også veldig plaget av hyperemisis og var rett ved å bli lagt inn på sykehuset... den siste uka har jeg vært plaget av kvalme(spesiellt på morgenen) forferdlig frustrerende... trodde lissom jeg hadde hatt min dose.... hørt om en del som får tilbake kvalmen de siste ukene... men jeg tror ikke det kommer fordi fødselen er i ferd med å starte, men jeg vet jo ikke helt....
krølle... Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Hadde også hyperemesis de første 4,5 månedene og var 5 uker innlagt på sykehus. Er nå 37+3 og har vært kvalm de siste 3 ukene - igjen. Graviditet er jo som jojoslanking (!) Ned 12 kg, opp 16 kg, ned 4 kg... Frister ikke akkurat til gjentakelse det her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå