Gå til innhold

Bruker dere dildo/vibrator? Er det farlig? (samme som 3. tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bekymret.. har brukt det utvendig i svangerskapet uten å tenke meg om... Kan jeg ha skadet den lille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har du nok ikke - de er godt beskyttet. Men har hørt at du bør droppe vibratorfunksjonen utover i svangerskapet for å ikke trigge kynnere/rier.

Skrevet

jeg har hørt at det er _innvendig_ dildo MED vibrator som er farlig! ikke "utvendig" vibrator,hehe..

Skrevet

Det er potensielt farlig med innvendig vibrator, men kos deg masse med utvendig vibrator:))

Skrevet

Hei..

svarte faktisk nettopp på et lignende spørsmål (tittel: "dildo?")..

Gå inn på babytv.no.. Der har de faktisk filmet mange svar på mange ulike spørsmål, bl.a. dette.. En stund siden jeg så det innslaget nå, men det kan godt hende at det ligger der enda :)

Men som flere allerede har svart, så anbefales det ikke å bruke dildoen/vibratoren innvendig, men stimulering av klitoris er det ingenting i veien med (takk og lov for det.. hihi).. ;-)

Skrevet

Nei jeg bruker det ikke, rett og slett fordi jeg ikke har noen :P

Men nei det skader ikke barnet så lenge du passer på å holde det rent og så bakteriefritt som mulig... vask den hver gang før bruk og etter.

Da vil det ikke skade barnet.. :)

Legene oppfordrer jo gravide til å ha sex, og det er virkelig ikke den store forskjellen på effekten av en ekte tissetass og en falsk en..

:)

Så dette kan du bruke helt trygt om du bare holder det rent ;)

Du får kjøpt dildorens på kondomeriet.. den er lur å bruke :)

Så ikke vær redd for det ;)

Skrevet

Det noen folk sier her om innvendig vibrator er farlig...

Det tviler jeg da sterkt på...

Vanlig sex er ikke såå forskjellig fra å bruke en innvendig vibrator og så lenge en holder utstyret rent og ikke bruker det for langt inn slik at en kjenner en får vondt av det så skal dette være helt trygt!

Bare pass på å hold sakene rene slik at du ikke får infeksjoner osv :)

Skrevet

jeg ser ikke helt hvorfor det skulle være farlig innvendig heller jeg da.. det er ikke akkurat noe trykkluftsborr det er snakk om.. jeg har aldri hatt noen vibrator som har gitt meg vidre vibrering innvendig.. joda.. de har vibrert... men jeg er ikke imponert.. he he..

alle er så redde for og skade bebisen.. skal man slutte og gå ut døra om morran tro??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...