Gå til innhold

Ser ut som det er over og ut her...... :-(

Anbefalte innlegg

Skal teste i morgen (blodprøve), men i dag våknet jeg med veeeldige mens smerter både i magen og ryggen.

Har egentlig aldri hatt sånne smerter i forbindelse med mens.

Tenkte med en gang.... nei og nei....

Gikk så på do og ganske riktig, der var det rikelig med friskt blod.

Er på rugedag 11 i dag ,skal som tidl. nevnt teste i morgen på Riksen.

Jeg som trodde sånn på de 2 gullegga som ble satt inn.

Dette er vårt 1.ICSI forsøk, og har ingen på frys heller. Så da må vi vel igjennom hele bøtteballetten en gang til da....

Huff a meg... detta er fælt assa.... :-(

Nå er jeg skikkelig deppa.... føles som om dette aldri vil gå.

Har prøvd i 4 1/2 år nå, så jeg hadde så inderlig håpet at det var vår tur nå. Snufs, snufs.....

Kan det forresten være en veldig tidl. spontan abort siden jeg har sånne veldige smerter?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6213380-ser-ut-som-det-er-over-og-ut-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så leit! Føler med deg .o(

Det er vanlig å ha en litt kraftigere mens etter IVF forsøk.... Men blodprøven vil uansett gi deg svar på spørsmålet ditt. Om den inneholder lave HCG, så kan det ha vært en tidlig spontanabort....

Gråt og få ut sorgen, viktig å få ut "gruff" - så kommer du deg lettere videre...for du må ikke gi opp håpet!! Det skal gå bra til slutt :o)

Ønsker deg alt godt!

Klem fra

Annonse

Å nei.... Så utrolig trist. Ja det er tungt å tenke å skulle gjennom hele greie en gang til..... Tok selv blodprøve idag, tar jo tid før jeg får svar, men tok en vanlig test hos legen som var negativ. Så kjenner godt følelsen du sitter med nå.... Vi får følge hverandre videre og skal greie dette!!!

Sender deg mange mange trøsteklemmer:o)

Hei alle sammen :-)

Tusen takk for mange flotte trøstende ord. Det hjelper vireklig :-) !!!

Skjønner virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten dere!

Har idag vært på Riksen for å ta hcg blodprøve, bare for sikkerhetsskyld. (Vet ikke svaret enda, men får det senere idag.)

Men jeg har jo kraftige blødninger så alt håp er ute for denne gang.

Snakket med Riksen allerede i går og de satt oss opp til neste forsøk og jeg skal begynne med nesespray 16.oktober.

Det er jo ikke så lenge til? ;-)

Da har man ihvertfall noe å se frem i mot :-)

Så må man jo bare håpe på at det går neste gang.

Føler meg bedre i dag, men dagen i går var forferdelig.

Snupzi-mannen er bare helt fantastisk da, jeg er sykemeldt om dagen så jeg er hjemme. Men når jeg ringte han på jobb i går og sa at jeg hadde blødninger så kom han hjem på få minutter slik at vi kunne trøste hverandre :-) Det var utrolig deilig:-)

Ellers håper jeg bare at det blir masse positive tester fremover! :-)

Lykke til alle sammen!!

Klem

Hei Snupzi

Så godt at du fikk time allerede om en liten måned, da har du noe å "se frem til". Og for en fantastisk mann, det er litt lettere når man kan dele sorgen med noen!

Det er vonde dager etter forsøk hvor man ikke lykkes, du får bare ta tiden til hjelp.

Oppmuntringsklem

vil gjerne sende deg en trøsteklem,skjønner hvis du er litt lei nå...

dette er en tøff prosses,og det føles veldig urettferdig,når vi må slite og slite for og få et barn..

men en dag blir det nok våres tur til og se et stort + på graviditets testen,ønsker deg lykke til vidre:)

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...