Gå til innhold

Er så nervøøøøs!!!!!


Frk. Vable

Anbefalte innlegg

Skal på tidlig UL idag kl. 1320, er dritt nervøs og spent!!!

Håper alt ser bra ut, men skal jeg være helt ærlig, så blir man jo litt skremt av andre historier man hører, bl.a. her inne...

Visste f.eks. ikke at det var noe som het MA før jeg kom inn her.

Men veldig glad for at jeg vet det nå, da kan jeg være litt mer forberedt om noe skulle skje. Og vet jo også at det er mer sjelden enn SA, og de har jeg hatt to av, så regner meg som ferdig med det... :)

Håper og tror alt er bra ihvertfall, måtte bare få ut litt nervøsitet og løsne litt på nervene...!!! :)

Når kan man forresten se hvilket kjønn det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) spennende me UL idag... håper alt er bra :) hvorfor skal du ha UL? kjønnet på fosteret er dannet i uke 8 hvertfall, men kan ikke sees før uke 12-13 tror jeg... lykke til idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha lykke til!!! Forstår godt at du er nervøs, men alt er nok bra. Håper å få rapport når du kommer hjem igjen, da! ;0)

 

I morgen er det min tur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha UL fordi jeg ikke klarer å slappe av å se fremover før jeg vet at det er ok, at det i det hele tatt lever... Tenkte ikke slik når jeg gikk gravid med datteren min i det hele tatt, vet ikke helt hvorfor jeg er så "hysterisk" nå, men må bare få gjort det og sett det slik at jeg kan gå videre å glede meg over å være gravid.. Får kanskje ikke sett kjønnet enda, da? Er 10+3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...