Gå til innhold

Når begynner det og vises på magen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 10 uker på vei nå, og lurer egentlig på når det kan ses på magen at man er gravid? Det er sikkert litt forskjellig fra person til person, men hvordan er det med dere?

 

Hilsen en som gleder seg til og få søt gravid-mage;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Jeg er 10+3 i dag og syns magen begynner å bli bittelitt større, men den er ikke sånn fin gravid-mage nå, syns bare jeg ser tjukkere ut nå :(

Men men, det er jo steget mot ei fin kule midt på magen :)

Merker det litt på buksene - får de fortsatt fint på meg, men er deilig å åpne øverste knappen så snart jeg kommer hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 10 + 2 på veg og samboeren sier navlen min har forandret seg.. he he! utrolig hva de kan få med seg.... synes det vises på meg, mest at jeg er blitt fetere:(:(, men kommer seg vel etter hvert... Burker fremdeles de samme klærne, men de er blitt litt trangere rundt midten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket veldig forskjell på "oppblåst gravid magen" og når livmoren faktisk vokste slik at en kunne se det. Det skjedde i 4/5 mnd hvis jeg ikke husker helt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mange magebilder, man kan se hvordan hver enkelt mage har utviklet seg iløpet av svangerskapet:

 

http://www.min-mave.dk/index.php?vis=galleri&kat=325

 

 

Jeg håper jeg får ordentlig gravidmage tidlig! Synes det er så flott!

Men jeg så jo ut som jeg var i uke 20 allerede før jeg ble gravid.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for linken, der var det mange fine mager å se..

 

 

jeg er 8+0 og jeg merker stooor forskjell. har ikke sjans på å få gjen buksene mine,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 10+6 i dag og har veldig mage. Folk klapper meg på magen allerede ;o) Syns det er litt moro jeg da..

 

men nå er jeg ikke sånn kjempe tynn fra før av, så kanskje magen er litt mer formelig ? Hehe.. Gudene vet. Jeg har hvertfall en ordentlig kul nederst. Koser meg over magen :-)

 

Så krabaten i går på ultralyd. Hoppet rundt og tok til og med en liten salto ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...