Gjest Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Hei og takk for henvendelsen din. Det er hyggelig at du husker våre produkter. Nidar har gjennom tiden hatt mange produkter. Mange av de gode produktene Nidar har i dag, ble lansert før 2. verdenskrig. Vi har gjennom årene hatt produkter som ikke har hatt stort nok salg til å forsvare sin plass i sortimentet over tid. Sort Laban og Salte Ufoer, som du etterspør, er to av disse. Det er mange som savner produkter som Nidar hadde før og ber oss om å relansere de, og noen ganger gjør vi også det! Blant annet relanserte vi i september 2005 Rød Stratos, etter stor etterspørsel. Vi arkiverer ditt ønske, og kanskje vil du en gang i fremtiden atter finne dine produkter i hyllene igjen. Vennlig hilsen Nidar AS
En liiiten til. Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Jeg vil ha igjen fylte kamferdrops,naaaam-naaaaam.
Gjest Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Salte ufo!!! herregud jeg savner de små posene man fikk i flygodteri da man var små..! Jeg vil haaaa
Krølle79 Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Å gud, ja.. Salte ufo!! Herrehud, for en nytelse!! *vann i munnen* Dundersalt er jo bare humbug i forhold.. ;p
selfangerkjerringa Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 oj dævven... jeg vil også ha salte ufoer tilbake!!!!!!! Kanskje vi skal gå sammen og skrive en fellesmail fra oss gravide til Nidar?
Dingeling Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Halloen!! jeg vil også ha noe godt fra Nidar!! men jeg liker ikke det salte såå godt . her i gården må d være så surt som mulig.. gjerne at d stikker i kinnene..og at magesekken krøller seg..hehe! =)
Krølle79 Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Ok! Da er det herved erklært: Ka-ping, du er et geni!! JA TIL SALTE UFO!!! ;-P
selfangerkjerringa Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 det er jo en kjensgjerning at mange gravide er hekta på salt lakris... kanskje dette kan utnyttes som et reklamestunt i en eventuell relansering av produktet? Hm... hvis jeg ordner en forespørsel til Nidar om dette - er dere med meg, jenter? Signerer dere en underskriftskampanje på www.opprop.no hvis jeg lager en?
Krølle79 Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Oh yeah.. *kommer mumlende fra støvhaugen* ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå