Gå til innhold

Cat.68

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må også spørre deg om noe....

Mannen min har en jobb som han trives fryktelig dårlig i (sånn at det virkelig går ut over trivsel både på jobben og i heimen). Har søkt på en ny jobb, og fikk en meget oppløftende epost fra kontaktpersonen der det nærmest står at han kommer til å bli kalt inn til intervju om et par uker og at kontaktpersonen skulle gjøre alt han kunne for at min kjære skulle få den jobben. Utrolig hyggelig selvsagt - men jeg lurer på om du har noen "vibber" for hvordan det går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, vilke kort!! Ja enligt disse får han jobben og ikke bare det men det vil bety en helt ny start for dere helt til det bedre. Dere har en strålende fremtid foran dere. Jeg vet ikke om dere prøver å få barn men hvis så er tilfelle blir du snart gravid og dere får ei jenta. Eller så betyr det bare at dere har ei lita jente. Du kan bare slappe av det blir fint for dere :o)

Skrevet

Tusen takk Cat.68. Det var jo bra at det så så flott ut for oss :-).

Vet du, det er utrolig mange som har spådd oss fire barn, en gutt, ei jente, en gutt, og til slutt ei jente. Så nå er det rett før jeg begynner å tro på det jeg også. Har de tre første allerede...

Og du, når jeg først har deg her - kan du se noen flytting på oss? Eller blir vi værende her?

Skrevet

Jeg ser ingen flytting på dere nå. Så der ser ut til at dere blir der dere er.Tar jeg helt feil om jeg gjetter at det er det du vil??

Skrevet

Jeg vet ikke helt. Jeg kommer antagelig til å få en jobb som jeg har veldig lyst på over nyttår (på samme sted som vi bor nå) - men samtidig synes vi at vi er litt langt fra familien. Men jeg har også et dilemma fordi det har vært en del krangling i vår familie som jeg ikke så gjerne vil flytte tilbake til... Så jeg vil nok bli her mere enn min samboer vil. Han vil gjerne flytte. Men det kan jo hende han ombestemmer seg hvis han bare kommer seg unna den jobben han har nå. Og den jobben han har søkt på er jo også her som vi bor nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...