Gå til innhold

Til dere som plages av hodepine:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Har et triks til dere får å lindre/bli kvitt hodepinen..

Dette fungerer på de fleste mennesker... men dere må ha litt tålmodighet..

Ta tommelen og pekefingeren på den ene hånda og trykk ganske hardt mellom kjøttet i "sprekken" mellom tommelen og pekefingeren i den andre hånden.. sitt eller ligg når dere gjør dette og slapp av, senk skuldrene..Dere vil kjennne ganske fort at trykket i hodet forsvinner... sitt en stund ca 10 min sånn... når dere er ferdige så sier dere til dere selv at dere ikke har vondt i hodet lengere... og drikk litt vann:) Jeg lover dere at dette fungere på de fleste mennesker...

Lykke til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk cec26.. dette funger veldig bra på meg...:) Og takk for at du spådde meg.. alt stemmer... blir nesten litt redd deg jeg nå..hehe.. neida...

Skrevet

Leste faktisk et sted at far kunne trykke på det punktet til mor under rietopper under fødselen for å lindre smertene også. Ant fordi det gjør ganske vondt og dermed "flytter" smerten til et annet sted på kroppen.....

Skrevet

hei cec26.. venter fortsatt på mail fra deg, maser fælt jeg nå, skikkelig krise =)

Skrevet

Hei Prinsessen på erten:) Har jo helt glemt deg da...uff det var ikke meningen.. men du skjønner at vi har hatt litt problemmer med mailen på jobb, vi har hatt noe virus tull.. så vi kan bare sende internt i disse dager.. skulle jo ha gitt deg beskjed.. Men nå er det ikke lenge til vi får tilbake pc en hjemme så da kan jeg jo sende deg mail da:)

Skrevet

Okei, skjønner det. er så mye styr med huskjøp/salg og advokater osv. har omtrent fått nerveproblemer pga dette. er skikkelig urolig og er i tillegg gravid og hormonell =(

Skrevet

Nå skal ikke jeg være en sånn negativ surpomp, men dette kaller jeg plasebo... Funker ikke på meg i det heletatt fordi jeg ikke har troen på det. Og hvis det kun funker på de som har troen på det, kan man nok knipe seg hvor som helst og hodepinen forsvinner... ;p Men at det hjelper å senke skuldrene, konsentrere seg om pusting og sentrum samt kaldt vann, er en annen sak. Det kalles avspennings øvelser ;)

Skrevet

Hei Huldra med babis i magen:)

Det er noen det ikke fungerer på, men det har ikke noe med troen å gjøre altså.. Dette har noe med nervene som man trykker på som stimulerer en del muskler i hodet ditt.. noen har ikke vondt i de musklene når man har vondt i hodet.. og derfor fungerer det ikke.. Det er litt forskjellig fra person til person..

Skrevet

Hei:) ville bare si at i min familie så har vi praktisert dette imange år... fungerer veldig bra... veldig avslappene og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...