Little miss sunshine Skrevet 6. september 2006 #1 Del Skrevet 6. september 2006 Hei. Jeg har lest litt om hva man bør og ikke bør spise når man er gravid. Så ikke jeg et spørsmål om det var ok å spise majones og potetsalat. Da ble jeg veldig usikker. Svigermor sier at det kanskje ikke er bra med rå egg og det er det i majones. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 6. september 2006 #2 Del Skrevet 6. september 2006 Oida! Og jeg som elsker majones.....hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DiddiDaddi Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 Rått egg skal en jo passe seg for ja, men det gjelder spesielt i utlandet. Majones som en kjøper ferdig i butikken er jo bearbeidet ganske så bra, og har aldri hørt at noen har blitt eks salmonellasyke etter å ha spist majones. Det står jo heller ikke advart noen plasser om majones eller potetsalat. Har spist både majones og potetsalat så langt i svangerskapet, og kommer til å fortsette med det. Tror du trygt kan spise det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå