Gå til innhold

Iselin79 gravid med mirakel :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Når var det du skulle til Ul for å se om dere kunne se kjønnet?. jeg skal 11.september, blir spennende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hola..:)

Vi skal Onsdag 13 vi da... Du kan trooooooo jeg gleder meg! :)

Var hos JM i dag da, og alt var bare supert sa hun..:) Alt er bare fryd og gammen,..:)

Hva tror du det blir?

Skrevet

Håper vi får vite det begge to da, hadde vert morsomt. Så bra at alt hørtes bra ut, jeg skal til jordmor den 24.sep, gleder meg, håper alt er normalt.

Går foresten på antibiotika nå, er ferdig i moregn etter en 6 dagers kur. Hadde kraftig urinveisinfeksjon. Håper den er borte, skal levere inn urinprøve i måren eller på fredag.

Ellers kjøpte jeg mange små bodyer i går i str. 50-56. Kjøpte de fleste hvite, da er de nøytrale. vet jo ikke om det er gutt eller jente enda.

Tror foresten det blir gutt

Skrevet

Urinveisinfeksjon...uff da, det hørtes ikke noe hyggelig ut... Bra du snart er ferdig på den antibiotika kuren da, blir uggen av den ekle antibiotikaen jeg da... den er ekkel.

Har ikke noen følelse av hva det blir jeg da, men det er sikkert fordi jeg har blitt spådd både jente og gutt...og da er det jo lett å tro det ene eller det andre om man blir spådd det... Men tror kanskje jente... men ingen følelse om det..

Hva er det snakket om kynnere og sånn...har ikke hatt en kynner jeg... Har du mye av det?

Skrevet

Jeg har ahtt litt kynnere de siste ukene ja. Har som oftest noen i løpet av dagen. men noen kjenner jo ikkje kynnere hele svangerskapet har jeg hørt. tror det er veldig forskjellig.

jeg tenkte jeg snart skulle høre hjertelyden til babyen min. er 3 dager siden sist. pleier å sjekke med jevne mellomrom at alt er ok. Da er jeg en god barnepasser:D

Skrevet

Jepp, da er du en bra babypasser...hehe..:) Hørte på lyden hos JM i dag og hun sa det var så fin fosterlyd atte.... :) Hadde ikke gått opp så mange kilo heller, så er happy.. Har helt angst for den vekten jeg altså.

Men jeg vet jeg har mye vann i kroppen så jeg håper det forsvinner fort etter fødsel.

Er veldig glad jeg har BW ja, bruker den litt innemellom jeg også, men ikke så ofte som før.

Skrevet

Takker og bukker:D hehe. Det med vekten har ikke jeg noe panikk for. Jeg har alltid vert liten og har god forbrenning. Skader ikke om jeg legger på meg noen kilo.

BW er fin og ha ja, slik er det berre. Er kjempe glad jeg har den. Men nå får jeg gjøre litt lekser, blir spennende å høre fra hverandre neste uke

Skrevet

Kjempespennende..:) Tiden går altfor sakte...hehe....:) Skal du på 3D du og foressten?

Skrevet

Unnskyld at jeg blander meg inn i samtalen deres,men hva er en BW?

Skrevet

hahaha, morsomt, berre bland deg inn du:) men så bra at du fant det ut.

Til iselin. Det er ikke 3D her vor jeg bor, så tror nok ikke det blir det på oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...