Gå til innhold

HEISANN PÅ DEG NORETTA =0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er du her?

sitter å tuller meg bort jeg.hehe

tror aldri jeg har svart på så mye innlegg på en gang,som i dag....hm,kan det bety noe tro???

er i godt humør nå,men har vondt som fy.kjennes ut som bekkenet er delt,jææækh..

nedpress og kynnere,ja di er tilbake...hulk..

murringer av og til bare.er spent på hva jm sier.mener selv magen er mellom knærne,men vi får vel høre.

håper jeg slipper på ny vekstkontroll.er drittlei av å føle meg hysterisk når jeg møter opp på føden....to av di jeg har vært til har fått meg til å føle det slik...i dag er jeg i uke 39....tenk det du!! hadde aldri trodd jeg skulle komme så langt,hehe.men di lærde kan ta feil ja =0)

håper du har det fint i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Er virkelig spent på åssen det går hos deg i dag! Du må skrive til meg så fort du er tilbake!! Ja, skjønner godt hva du mener... De fikk meg til å føle meg helt dum de i går også... men jeg driter i det!! Er jo tross alt babyen vår vi er bekymret for!!!!!!

Ja, hvem hadde trodd at du kommer så langt?!! Hehe...! Bare 16 dager igjen og jeg 18... Men vil at han skal komme nå!!!!!!!:)

Har det helt greit i dag... litt dårlig humør da... har så lyst til å føde nå!! Er så svak med spark for tida,liker ikke det men de sa jo at alt var greit i går...

Tror du de sjekker modning hos deg i dag da?? Og når skal du dit? eller er du allerede på vei kanskje..;)?

Skrevet

HAJJO.....

er tilbake,hehe..slapp hjem ja...JEH =0)

hadde vokst en halv cm...jøss sa jm da....å lagt på meg et halvt kg...jippi sa jeg,hahaha....

å rusk i forgassern.(urin) men det er pågrunn av utfloden.

ødem på to,jaja...en plass må alt vannet jeg drikker ta veien,hihiii...

å så sa hun. : du får vel når tid som helst,HAHAHAHAAAAAA.....

har ikke jeg hørt den før tro???

men jeg fikk noen sammentrekninger mens jeg var der,og det var modningsrier gitt.lange var di også...han ligger lenger ned i bekkenet,så hun mener dette kan gå fort.får se...har murringer i rygg og mage nå,så hjelp.....undersøkte ikke modning i dag.

så neste...: dattra mi var der etter meg,3-4cm åpning,men rieløs...så hun røska litt så får vi se.har gitt beskjed om å knipe igjen jeg,for onkel skal være eldst,hehe..hvis vi ikke sendes samtidig da,hahahaha

skal vaske hus jeg,for å se om disse rietullet blir værre eller ikke.

nå skal det kjempes om å komme først i mål =0)

skjønner du følte deg slik ja.ikke enkelt for oss som er uvitende.det skulle di skjønne.var drittsur jeg også,men nå er jeg såååå smilende at,hehe....håper det snart blir min tur,for jeg er virkelig lei av å ha vondt.

fikk time til mandag igjen,men håper jeg slipper,hehe...

Skrevet

rettelse.....var ikke to på ødem,det var urin det....jaja..en liten feil der.

hun mente han kunne ligge på rundt 3kg.det er da ikke så lite vel?

nå skal jeg rydde videre...her går ting for seg,hehe

Skrevet

dette er den stooore dagen =0) jhippi!!!!!!!!!!

her skjer det saker og ting ser du,hehe....

jeg fikk da vaska alt her,tilogmed bikkja....noe han ikke var fornøyd med.hahaha

la meg kl 2,og 4.30 kommer svigersønnen i en fart....måtte låne bensinpenger,for der var vannet gått med et splæsj !!!!!!

stakkaren var blitt bløt han også,hehe...så i dag blir jeg mormor....=0)

tenk det,jeg går i di gamles rekker,hehe....mormor...pussig...

hun hadde våkna av splæsjet,men kjente rier,så det går vel fort.siden hun hadde 3-4 cm åpning fra før...den fullmånen funker vist alikavell..

er spent nå jeg.håper alt går greit og sånt.

selv har jeg fremdeles murringer,menssmerter og sammentrekninger så det holder.trodde virkelig jeg skulle bli først,men neida...

kan vel hende jeg går slik lenge.

men nedpressene er vonde,så vi får se om "onkel" lar vente på seg eller ikke.

håper du er ok.siden du var i dårlig humør og slikt.

kommer innpå jevnlig,så ser jeg om du er her.

nå skal jeg drikke kaffe og strikke på gensern til mormors lille knært,hehe...får ikke sove ser du,og senere i dag må jeg ordne litt i leiligheten til snuppa mi.fikk ikke gjort stort etter vannavgangen...

sønnen min er der også.han aner ingenting ennå,så det blir vel et sjokk å våkne å se di er borte,hehe...

er helt skjelven jeg nå.....juhuuuuu =0)

Skrevet

hmm,hvor er du da??

er du på føden tro??

ble mormor kl 10.09 jeg =0)

gikk fort gitt.han var 4010g.51 cm og 35cm rundt hodet.

nå er det bare meg igjen.....=0)

Skrevet

Å herregud!!! Så gøy!!!!! Fikk litt tårer nå gitt!;) Gratulerer så mye med barnebarnet!!:):):) Han var stor da!!

Var så opptatt i går at jeg ikke fikk vært innom BIM! Og mye har skjedd siden sist jeg var innom, hehe!;)

Det høres jo ut som du er i gang selv snart!! Her skjer det lite... Våknet på morran i dag med litt vonde tak i ryggen men det gikk over så fort jeg sto opp...:(

Nå har jeg tatt bringebærkapsler, spist ananas og hatt sex men har ikke en forbanna kynner en gang!!!!!!!!!!!! AAARRGGHH!!!

Vil jeg og!!!! Men må vel vente og smøre meg med tålmodighet....

Hadde dattera di egentlig stor mage? Bare lurer for han lille er jo ganske stor... Når skal du inn å besøke dem da??? Å, gleder meg så for deg jeg! du er så heldig!:)

Skrevet

jepp =0) fikk netopp bilde..va sååååå nydelig,hikst....

var en liten klomp ja,hehe..

skal legge inn bildet på sia mi senere i dag,kveld.

hun var laaaangt over rødstreken.så mye større enn meg ja.

er roligere her også,så vi får se.men jeg har sånn sultenfølelse i magen,og er varm,så jeg aner ikke hva det er....hormoner på aveie kanskje?heeh...

skal oppover i morgen vi.blir for tett på i dag syns jeg.må ha med hele gjengen her,så vi får se...

er helt rar jeg,hahaaa....hadde jeg kunnet skulle jeg tatt en dans,bestemorvalsen,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...