Gå til innhold

5 uker på vei og lysebrun utflod...... er så bekymret


Sitronelle

Anbefalte innlegg

Hei...

 

Helt til i går har ting sett greit ut, men har begynt å få en lysebrun utflod. Er så redd for at dette skal bety noe galt mtp abort osv....Har også en del mensmurringer. Er det normalt i uke fem da? Forrige uke merket jeg ingenting.....

 

Flott om noen kunne dele litt erfaringer...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske vanlig med både blødninger og utflod. Mensmurringer er også vanlig. Ta det med ro:) Du kan jo alltids kontakte lege for å få en gu. Da kan legen se om livmoren revner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå....men om livmoren revner.....er det noe man kan få gjort med det da?? Dette er første gangen min...så kan ikke så mye om slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skremme deg, men jeg begynte med lysebrun utflod forrige torsdag, bare litt når jeg tørket meg. I helga var det nesten ingenting, men på søndag litt friskt blod. Ringte legevakta og fikk beskjed om å ta kontakt med fastlegen min på mandag viss det ikke hadde gitt seg. D gav seg ikke og var hos legen min på mandag. Etter jeg kom hjem fra legen fikk jeg ordentlig vondt i magen, skikkelig mensmurring og da kom det mer blødning..... Var på innvendig ul i går og der var det dessverre ingenting å finne i magen, sannsynligvis en sa. Var 8+2 da det skjedde. Skal tilbake neste uke for ny blodprøve, men jeg føler det er borte. Men det kan visst være normalt med lysebrun utflod å, så det er vanskelig å vite. For å være på den sikre siden, ring legen med ei gang, det kan også dessverre være begynnelsen på en sa:( Lykke til vennen, håper spiren klorer seg fast hos deg. Selv så må jeg nok liste meg stille tilbake på bli gravid igjen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt lysebrun utflod og trodde noe var galt, men noen ganger er det visst bare sånn.

nå er jeg straks 14 uker på vei og alt går fint...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-heisann

det samme skjedde meg, bare at det var i uke 8. frykten var heldigvis grunnløs. siden det har jeg hørt hjertelyd og vært på ul og alt står bare bra til.

mensmurringer kommer og går. noen mer enn andre. selv har jeg det ganske kraftig, varer noen dager i slengen.

 

jeg var kjemperedd, og leste her inne om alle som hadde hatt ma og sa, og nesten alle sa at det begynte med lysebrun utflod.

det jeg ikke fikk med meg da var at veldig mange opplevde dette, også de som ikke hadde ma/sa

 

du har sannsynligheten på din side, men ring legen din dersom bekymringen ikke slipper taket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar. Ja, jeg er kjemperedd!! Får håpe det ikke er noe farlig! Får se det litt an om jeg drar på gu...Får krysse fingrene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...