Gå til innhold

Melder meg inn jeg også - og håper å få bli!!


SnartToBarnsMamma

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har visst i ca en uke at jeg er gravid, men fikk i går noen små blødninger. Ingen smerter, ut over bekyminger.... Er ca 5 uker på vei, og håper så inderlig at det skal gå bra, og baby i mai er vel intet mindre enn perfekt..?? Har en som så gjerne vil bli storebror også, og det begynner vel å bli på tide. Han blir 4 og et halvt når babyen kommer - om den kommer i mai da...

 

Akkurat nå ligger jeg på sofaen, skal til lege i dag og sjekke om alt er bra. Håper det!! Har prøvd i godt over et år å bli gravid,så lykken var stor da jeg testet positivt. Klamrer meg til håpet om at dette går bra. Hadde noen tidlige småblødninger med førstemann også, og vet jo at det kan gå bra. Men litt urolig er jeg ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer da :) Håper alt går bra ja... Er 10+2 idag jeg er litt i frykten med og miste selv da jeg har lest så mye om det...Venter også tvillinger:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha. Legen mente det er gode sjanser for at det går bra. Kun sporblødninger, og det er vanlig så tidlig. Visste det jo, men godt å høre alikevel. Uansett var jeg mest ute etter å få vite hvordan jeg skal forholde meg til dette. Sist svangerskap fikk jeg også småblødninger tidlig, uke 7 eller 8, men fikk da beskjed om å holde sofaen en ukes tid. Legen jeg har nå mente at det var bare tull og egentlig tror jeg vel det selv også. Skjer det så skjer det. Men det som skal skjer er at det kommer en baby i mai :-)

 

Har tenkt å glede meg over at jeg er gravid, og satse på at det går bra. Blir kjempeskuffet om det går galt, men det blir jeg jo enten jeg gleder meg eller ikke. Men jeg har ikek tenkt å si det til noen ennå, og det kan bli en utfordring med bryllup med slekta til helgen og jobbtur med fester til uka...

 

Så utrolig spennende med tvillinger!! Har dere fått litt bistand, eller ble det to helt uten hjelp?? Blir nok krevende i starten, men desto enklere når barna blir noen år. I følge to venninner jeg har som har hvert sitt sett. Lykke lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen hit! Det går nok bra skal du se! :o)

Selv er jeg... oi.. 10 uker i dag! Går fortere enn jeg trodde dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønt å ha kommet til uke 10. Da er det jo ikke lenge igjen før nyheten kan sprekke :-) Gleder meg nemlig fælt til akkurat det. Skal bli så deilig å få fortelle at vi endelig skal ha baby igjen. Deilig i høre at du synes det går fort. Akkurat i dag ble en lang dag, men alt ser brqa ut ennå, så jeg velger å tro at jeg blir tobarnsmor i mai :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at småblødninger er veldig vanlig - og det virker som over halvparten her inne opplever det. Så lenge du ikke har smerter, eller blør mye, så vilo det helst gå bra, tror jeg :)

 

krysser fingrene for at spiren din klorer seg fast!

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...