Gå til innhold

ang igangsetting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har fått det tidligere, hvordan fikk dere det? Begynner å bli desperat her nå. Er blitt så redd babyen blir stor, har vært på 3 strippinger, er moden, har åpning, men de vil alikevel ikke ta vannet.

Er sliten, og redd, og gråter bare jeg tenker på at jeg kanskje må føde en baby på nærmere 5 kg, ser for meg at han vokser og vokser der inne...

Overtidsdatoen min er nå på fredag, så jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan hjelpe meg i gang

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 12 dager over termin og blir satt i gang i morgen, hvis jeg ikke føder i dag.

Har vært på kontroll på sykehuset hver uke i 2 mnd, men dette skyldes at babyen er veldig liten, og pga komlikasjoner i forrige svangerskap.

Fikk tidligere beskjed om at jeg ikke fikk gå over termin pga babyen er så liten og morkakefunksjonen vanligvis går litt ned på slutten. Men siden babyen har det så bra inni dær bestemte de seg for at det beste var hvis fødselen kom i gang av seg selv. Skulle egentlig settes i gang på fredag, men ble forandret til torsdag pga lite fostervann. Hadde det vært ledig på sykehuset i går eller i dag så hadde jeg vært inne nå, men pga kaos valgte de å vente til torsdag.

Tror selv jeg føder i dag da jeg sitter her med rier, men det blir uansett ikke senere enn i morgen.

Tror legene vil ha deg i naturlig fødsel fordi dette er som regel det beste for begge to, men forstår at du er frustrert å lei. Hvis ingenting skjer denne uka og babyen trives vil de sikkert sette deg i gang på mandag.

Ring evt. føden og spør om hva som er vanlig ved ditt sykehus.

Håper ting skjer snart og masse lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...