Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Vet ikke kjønnet selv, men kanskje du kan hjelpe meg med å si hva du tror det er utifra dette: (5 uker til terminen...) -sprettmage -lav mage -har kun lagt på meg framover, ingenting på rumpe og lår (det gjorde jeg sist og fikk gutt...) :-) -var veldig kvalm (uten å spy) de 3 første mnd -hjertelyd 135 -ingen spesielle diller, har hatt god matlyst hele tida -ser ikke gravid ut bakfra Har følelse for gutt selv :-).. men VET ikke.... Takk for at du svarer! :-)
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Kan nok tenkes at det er en lillbror ja:-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Takk for svar! Gøy å høre hva andre tror! Jeg tror selv også at det er en liten skjønn lillebror, men det er jo bare en følelse jeg har da :-)
Jordbærjenta:-) Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Jeg tipper også gutt:-) Din beskrivelse er som min og jeg venter gutt.. Prøv denne testen, morsomt og se.. Sett deg på gulvet og reis deg opp igjen. Reiste du deg opp igjen til venstre eller høyre side???
balle og solo Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 etter en del kaving og velting (hehe) så reiste jeg meg opp til høyre side.... er dette en test eller ler du nå av at du har lurt ei tullete dame med bekkenløsning ned på gulvet... haha! :-)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 hgøres ut som slik jeg har det..og her blir det gutt:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå