fru <3 Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Lillebror på 17 uker og mamma har sovet utrolig dårlig siden fødsele. Lillebror var plaget med magen og ville kun sove oppå meg. Den senere tiden har han sovet svært urolig og våknet alt for ofte (hver halve time), ved siden av mamma i "storesenga". Hvis han fikk lov hadde han "puppet" kopntinuerlig... I går var jeg på "besvimelsens rand" og kjente at dette ikke gikk lengre. Så i gårkveld flyttet deilige lillebror inn på rommet sitt, noen mente dette var alt for tidlig, men jeg trodde han ble vekket av (den kjempekoselige) samsovingen. Det var med lengsel og spenning lillebror ble lagt i egen seng på eget rom, med døra på gløtt inn til mamma og pappa (dør mellom rommene). Han våknet kl 0230 og kl 0330, fikk pupp begge ganger, var usikker den siste gangen siden han "nylig" hadde fått. Men han fikk pupp til han sovnet begge gangene. Jeg satt og ammet han på rommet hans. Neste gang han våknet var klokken 0700! jippi og halleluja!! Føler meg som et nytt menneske i dag, blir spennende å se hvordan det går videre.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Gratulerer! Kjenner at jeg blir litt misunnelig,snufs...
fru <3 Skrevet 11. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2006 Vil bare fortelle at lillebror fremdelse sover like godt på eget rom, i går natt våknet han kl 0130 0g kl 0700... Han våkner og får pupp for så å sovne igjen uten verken gråt eller "uroligheter" av noe slag.
Dalli Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Så flott! Vi måtte også ha han på eget rom! Håper det varer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå