Gå til innhold

baby24

Anbefalte innlegg

Heihei..:) Går det bra med deg?

Må på skolen nå, og sannsynligvis jobb etterpå :( Så det blir nok ikke noe treff for min del i dag.. Får heller ta det igjen neste onsdag.. Snakket med sjefen din om evt. fri? Jeg tenkte å melde meg på på den som går tirsdag formiddag, hvis det fortsatt er ledig da.. De andre dagene passer det ikke med forelesningene.. Synes det var så gøy jeg:) Pusting og pesing, hehe:)

Ooo.. må stikke, travelt..:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6211368-baby24/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :)

Skal inn til legen med urinprøve nå....

Gruer meg og besvimer vis det forsatt er blod i urinen min :\

Ble ikke enig med meg selv om jeg skulle gå på det møte i dag..men dropper det...

Skal møte en venninne i morgen og så kan bli litt mye...

Ska hente vognen min lør, steike jeg gleder meg :)

Var på ikea i går og kjøpte bokhylle så alle bøkene til gubben ble ryddet ut av esker..slik at jeg kan ha barnevognen på gjesterommet...

Våknet kl 4 i natt, helt panikken..hehe ang fødselen....slo meg plutselig hvilken jobb vi skal igjennom....tenk vis det blir for vanskelig el noe går galt...

Skal høre med sjefen ang fri hver tirs, har godt av å være med på yogaen ja...får sikkert brukt for den under fødselen + at det er kjekkere når jeg kjenner deg :)

Gir deg en lyd i kveld... :)

Ikke slit deg helt ut....

Klem :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6211368-baby24/#findComment-6214522
Del på andre sider

Hei deg:)

Hvordan gikk det med urinprøven?? Er så spent..

Slappp heldigvis å jobbe idag, selv om jeg hadde trengt pengene.. Brukte heller tiden på å lese det jeg har gått glipp av.. skal jobbe i morgen da, pluss forelesning og vanlig lesing.. Skal jobbe fredag og lørdag også.. :( Fredag skal jeg jobbe fra 11-19 - på Gravdal!! :D Skal vel ikke på jobb du da?? Det hadde vært så gøy:D

Så kjekt med vognen da! Blir så mye virkeligere når du får den i hus:) Har dere kjøpt helt ny? Vi fikk vår i dag også, kjøpte fra en på jobben til Kenneth, en brio-vogn som bare er brukt til en unge.. Så helt fin ut og så skal vi bare betale 500 for den.. Nesten så jeg får dårlig samvittighet..

Har tenkt en del på fødselen jeg også, men leste du det som stod på Yoga-brosjyren? Jeg ble faktisk litt mer avslappet da.. Og så har jeg lest en del sånne fødselshistorier, og alle sier at det ikke er så gale som de hadde trodd.. Det går helt sikkert fint:) Uansett, når det nærmer seg så kommer vi sikkert til å være så drit lei at vi bare gleder oss til å bli ferdig med det:)

Jeg meldt meg forresten på det kurset. Hun damen sa det var en del ledige plasser.. Var rart å snakke med hun, det var hun samme fra mandagen, merkelig dame altså.. Sånn hypnotiserende stemme:)

Tror jeg legger meg nå, må tidlig opp i morgen.. Har forelsning kl 08.15..:( Vi har om hus, og ulike måter folk bruker husene sine på.. Utrooolig spennende...:(

Håper det gikk bra med prøven din altså....

Snakkes da..

Klem:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6211368-baby24/#findComment-6223944
Del på andre sider

Urinprøven var helt fin sa de på legekontoret,vedlig betryggende :)

Christer sa at jeg mest sannsyndlig kunne ha fri hver tirsdag, så får melde meg på kurset som går tirsdager på formiddagen(10-12,stemmer ikke det?)

Jeg skal jobbe 15-20 på fredag,hehe...

Kjempe kult at vi kan være der sammen, får meg til å tenke på en ting...da skal jeg ikke stå kassen...hmh...tror han at jeg skal jobbe på gulvet med ting....fy for en dust...Blir ingen bøying på meg...

Kjøpt en helt ny Basson Roma 2006 modell, med pose og da fikk jeg med regnsett :)

Tok den i mørkeblå jeg :)

Bestilte madrass til vuggen i går, 629 kr...hjelpe meg det var dyrt...men håper den er bra...har panikk for dette med krybbedød...

Sku kanskje ringt hu damen på Yoga i dag....

Skal møte en fra jobben nå på Vestkanten, fikk høre hun hadde slengt dritt om meg via en annen person...tenkt å ta dette opp med henne...var ang graviliteten..kan være en misforståelse og..

Skal se på en bil i dag, 2002 modell..mizubitusu spacestar family, rød, til 95 tusen...så må hente gubben i byn etter jobb...kjipt å måtte jobbe seint....

Jeg er jo lei jobben før jeg har begynt....

Men da snakkes vi i morgen :) Og sees ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6211368-baby24/#findComment-6227446
Del på andre sider

Gooood morgen:):)

Sliten ja! Neiognei.. Er visst lenge siden jeg har hatt en så lang vakt når jeg tenker meg om.. Var så sliten når jeg kom hjem at det var såvidt jeg orket å lage mat.. Da er det kjipt å være aleine altså.. Så nå har jeg sovet leenge.. helt til Kenneth ringte og vekket meg:) Har litt dårlig samvitighet da. Ringte til huseieren i går og sladret på naboene.. Fortalte han om div. aktiviteter mellom ulike leieboere, virket som om han ikke helt var klar over hvilke folk som bodde her, så han ble litt paff tror jeg.. Og så sa han at dersom det ble bråk igjen, så måtte jeg ringe til han.. Jada, sa jeg.. Men hva hjelper vel det? Naboen på taket her har ikke telefon en gang, så hvordan skal han kunne snakke til de.. Nei, får ta meg en tur inn på finn og sjekke litt..

Men blir så frustert.. Jeg sa til de på jobben at jeg kunne godt jobbe i dag også, men fikk selvfølgelig ingenting.. Og så jobbet jeg ikke tirsdag og onsdag heller. Så snittet for denne uken blir veldig dårlig, og det plager meg.. Da blir det jo bare enda mindre penger neste år...:( jaja..

Så bra at prøven din var fin! Men fikk ikke helt med meg hva som var grunnen til at slikt kunne skje.. Gjorde du??

Synes du var flink på jobb eg!! Og du er uten tvil den beste sjefen eg har hatt på lenge ;) Du er vel allerede på veg for å hente vognen tenker jeg:D Med den nye bilen?? Så gøy da! Jeg sitter og kikker på min hele dagen, er så koselig.. Er ikke lenge igjen nå!!!

Hvilke planer har du for resten av dagen da? Er jo lørdag:) Så deilig.. Jeg må støvsuge kaninbæsj.. Lekker sånn av han at eg blir gal.. Og så nekter han å bruke doen sin.. Perler over hele leiligheten.. Så skal eg handle litt og slappe av.. Og så skal eg spise middag med en venninne i byn.. Og så kommer Kenneth hjem i morgen:) Med bilen vår:) Jippi..

Nei, må spise frokost og kle på meg nå, sitter i trusen, hehe.. Du får ha en fin dag da:)

Snakkes..

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6211368-baby24/#findComment-6254909
Del på andre sider

Annonse

Takk takk:) nåja, det er jo gøy med presanger da :D Men litt kjipt å våkne opp aleine, Kenneth har forsovet seg, så han er ikke tilbake før 3- halv fire..:( Får prøve å kose meg på egenhånd.. Å, så gøy med ny vogn!! Den er sikkert kjempefin! Gratulerer:)

Klem, klem:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6211368-baby24/#findComment-6263819
Del på andre sider

Hei deg:)

Blei litt hektisk i går med besøk, telefoner og ny bil som måtte prøves.. Så glemte helt å svare deg..

For en idiot han er da. Kan jo ikke bare gjøre sånn.. Hva sa du til han da? Bare gikk du hjem?? Du har jo en kontrakt du som alle andre.. Og er du sykemeldt, så er du sykemeldt.. Han kan ikke bare ta seg sånne rettigheter vel?? Dtrittsekk altså..

Hva skjer i morgen da?? For da har du vel ikke fått lov å ha fri tirsdager.. :(

Hvis det er noen trøst så har jeg Den Drittvakten i dag.. Skal jobbe på en kiwibutikk fra kl 15 til 23.. Det er mange timer det.. Kan heldigvis kjøre til og fra jobb nå da, men er litt lenge allikevel.. Penger, penger, penger.. Har prøvd å snakke med trygdekontoret i dag om hvilke rettigheter jeg har om jeg skulle bli syk, men ingen som kan svare meg.. Må visst snakke med sjefen deres i morgen..

Håper du har det bra ellers da.. Lille Theo og den blå vognen hjleper vel litt på humøret?? :)

Snakkes...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6211368-baby24/#findComment-6277349
Del på andre sider

Fikk mye fint i går kan jeg tenke meg???

Skitt har glemt å ringe hu damen på Yogaen...

Skal jobbe 3 timer pr dag denne uken,for et opplegg...går jo mer i bensin og autopass enn jeg får betalt nesten....

Fy for en fyr....får holde ut 6 uker til...MÅ KLARE DET!!!!

Så skal jobbe seint i morgen,fra 5 til 8.....så det blir Yoga....Må ringe hun damen....

Rart de ikke kan svare deg på trygdekontoret....for en verden..

kjipt med den vakten altså...skjønner ikke hvordan du klarer å jobbe og studere..kanskje jeg bare er veldig dårlig form i forhold til andre gravide..

Ang at jeg må jobbe hele neste helg..så sa Christer at andre gravide klarer det så da mente han at det ikke var et problem for meg...

Hjelpe meg det er da forskjell på gravide..nyttet ikke å snakke til han...helt utrolig...

Joda,jeg skal lage god middag til samboeren min...han vasket og ordnet huset i går :)

Så snill atte :)

Får håper du overlever i dag på det skiftet...

Tyttes..

Fikk du forresten med deg at den første desemberbabyen er født??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6211368-baby24/#findComment-6279327
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...